360 maakt dvds stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

studieweb

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
de x-box 360 van mij maakt dvd's stuk :mad:
alle maal dikke krassen kan ik microsoft er op aan spreken ??

zijn veel problemen mee dacht ik, al een keer in het programma Kassa geweest.
Maar microsoft wil er niks aan doen zie dit artikel:
Degene waarvan de speldisks zijn beschadigd omdat de Xbox 360 niet correct zou werken, krijgen geen nieuw spel. Zo heeft Microsoft aangegeven. Het zou bij bezitters van een Xbox 360 zijn voorgekomen dat de Xbox 360 een aantal speldisks zou hebben 'geruïneerd' door een fout in het systeem. Ondanks dat Microsoft wel het Xbox 360-systeem wil vervangen, vervangt men de spellen niet.

zie meer problemen Klik

Laatst bewerkt:
de x-box 360 van mij maakt dvd's stuk :mad:
alle maal dikke krassen kan ik microsoft er op aan spreken ??

Ze doen er dacht ik wel moeilijk over. Is ten dele logisch omdat zij zeker moeten zijn dat het daadwerkelijk hun schuld en niet jou onachtzaamheid de reden is van de defecte dvdś

Niet dat ik jou daarvan beschuldig hoor.
Met dit soort dingen altijd proberen, nooit geschoten is altijd mis en misschien heeft MS zich het probleem al wel aangetrokken wegens de stroom aan klachten (zoek maar eens met google) en zijn ze er ineens heel makkelijk mee....

er zitten geen rubbers om mijn oogje :eek: :shocked: daar door is dat zo bij mij kameraad gaan ze niet stuk duz ik bel hem zo ff en kijken als hij wel er rubbertjes om heeft zite

Had Zelf ook een Xbox 360 maar heb em weggegeven Die maakt inderdaad dvd's stuk en trouwens SPELLEN ook als je te lang speelt worden de spellen beschadigd maar niet de spellen doen dat:p MAAR DE Xbox360 Zelf als die te warm word dan is lazer de weg kwijt dan gaat die al die gegevens enzo wissen ... Microsoft Had op de vorige xbox ook een foutje gemaakt en deze nu ook:confused: PS3 Beter ... Maar het is wel 600 EURO:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan