3d beeld op beamer via pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

selujtje

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Hallo,

Ik wil graag mijn beamer (3d ready) aansluiten op mijn laptop zodat ik 3d beeld heb. Maar ik heb geen enkel idee hoe ik dit zou moeten doen, heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen(en waar ik de brilletjes vandaan zou kunnen halen)? En zou ik als dit lukt dan ook spellen als call of duty modern warfare 2/(gedownloade) films in 3d kunnen projecteren?

beamer: NEC NP115 (heeft s-video en vga aansluiting)
laptop: toshiba satellite L500-126 (heeft vga en hdmi uitgang)

Alvast bedankt voor de reacties

ik ben hier geen expert in, maar betekent niet 3d ready dat hij 3d dingen aan kan als het 3d is.
ik bedoel maar een hd tv zend niet alleen hd uit, ook slechtere kwaliteit maar als er hd beschikbaar is dan zend hij hd uit.
net als jouw beamer films/games worden niet 3d door de beamer, alleen als ze al 3d zijn gemaakt maakt die beamer er 3d beelden van.

dus cod kun je niet 3d spelen (het spel is niet 3d).

een spel is toch een 3d spel als het drie meetkundige dimensies heeft: diepte, breedte en hoogte? en die heeft cod toch?
Zou het niet mogelijk zijn om met speciale software films 3d achtig te maken net zoals sommige 3d tv's 3d beeld kunnen maken van gewone tv uitzendingen?

3d = h x b x d
3dh = 3d zien in je huiskamer xD (zijn zelf bedachte dingen om even alles duidelijk te maken)

ja cod is inderdaad 3d maar ik dacht dat je het over 3dh had.
er zijn inderdaad tv's die dat doen maar dat zijn er maar een paar + het is nog vrij nieuw dat 3dh.
wacht nog even een paar maandje's dan zou vast wel iemand een programma hebben uitgevonden die dat doet.

ik zou je zo niet verder kunnen helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan