3D films kijken, vanaf HD PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb net een nieuwe full HD 3d tv gekocht.
Nu wil ik hier natuurlijk ook een Blu Ray 3D speler voor kopen. Ik dacht om de PS3 te kopen, omdat ik dan en 3d blu ray heb, maar ook nog games kan spelen. Heb ook de xbox 360 al, maar dan heb ik ze maar allebei.

Het is duidelijk dat ik 3d blu ray disks kan afspelen op de PS3, maar kan ik ook een 3d film op de HD van de PS3 zetten, en deze dan afspelen naar mijn tv?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Het is best moeilijk een goed antwoordt te geven omdat fora elkaar tegen spreken.
Wat ik met zekerheid kan zeggen is dat je met de PS3 Media speler films kunt streamen (ook HD) via je netwerk. http://code.google.com/p/ps3mediaserver/

Of de 3D dus goed doorkomt kan ik niet met 100% zekerheid bevestigen. Wel kan je een 3D film op de PS3 afspelen, dat wordt al; een tijdje ondersteunt en vooralsnog hoef je ook geen nieuwe HDMI kabel te kopen en kan je met de standaard versie uit de voeten.
Films op de HD zetten van je PS3 is een enorm tijdrovende klus omdat deze dan via het netwerk eerst op je schijf gezet moet worden. Ik zou beginnen met het streamen.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Bedankt voor je antwoord. Op dit moment stream ik inderdaad mijn films via LAN. Maar kan ik ook 3D films streamen naar mijn tv. Als ik bv een PS3 op mijn tv aansluit, en een 3D spel opstart, schakelt mijn tv automatisch over naar 3D modus, en ziet er top uit.

Ziet mijn tv het 3D-sginaal dan ook via het LAN?

Ik heb helaas geen 3D tv dus kan dat niet testen maar wat let je...downloaden en proberen zou ik zeggen...en laat je het ons weten?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan