3D films

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo mensen.

Veel films, zoals "Avatar" en "Suske & Wiske; De Texas Rakkers", zijn in 3D uitgebracht. Dat is allemaal hartstikke leuk, maar als je ze op de computer kijkt, of als je ze op de TV kijkt, heb je dan een speciale bril nodig om de 3D beelden te zien? Of helemaal niks? Of kun je ze niet op de computer kijken?
En zo ja, welke bril en waar kun je die kopen....

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

trompethans

Vergeet niet dat je voor de 3d die jij bedoelt ook een speciale tv nodig hebt!

Meestal krijg je daar 1 bril bij, verder zijn ze te koop bij de bekende electronica zaken.

3Dfilms

En die speciale tv, wat is dat dan voor tv? Kun je een link opzoeken waar je er een kunt kopen, zodat ik weet wat je bedoelt?

Kun je op die tv ook gewoon normale (2D) programma's en dvd's enzo kijken. Kan deze TV hetzelfde als andere TVs maar dan beter met 3D ondersteuning?

En die speciale tv, wat is dat dan voor tv? Kun je een link opzoeken waar je er een kunt kopen, zodat ik weet wat je bedoelt?

Kun je op die tv ook gewoon normale (2D) programma's en dvd's enzo kijken. Kan deze TV hetzelfde als andere TVs maar dan beter met 3D ondersteuning?

Ja.

Een voorbeeld: http://www.bcc.nl/product/philips-46pfl8605h?_$ja=tsid:21496|prd:50228

Of te wel, nu nog een erg duur grapje.

Oké, dus er bestaan TV's met de volgende dingen:
- 3D
- Ontzettend goede beeldscherpte
En nog veel meer.

Zijn deze Tv's in alle soorten en maten?

En is er ook zo'n TV met interactieve Tv?

(PS. het is maar dat ik het weet, want het is inderdaad nog erg duur. over een paar jaar is dat wel anders xd)

Niet vervelend bedoelt hoor, maar via google is alle info die je nu vraagt gewoon voorhanden!

Natuurlijk snap ik dat ik eerst op google moet zoeken. Dat heb ik ook zeker gedaan. Maar alle antwoorden zijn in tegenspraak met elkaar, dus ik kwam er maar niet uit.

Soorten en maten lijkt mij niet iets dat elkaar zou tegenspreken. Laat je anders eens goed voorlichten bij een electronica zaak.

3d films zijn leuk:cool:
maar de vraag is of je nu wel zo'n 3d tv moet kopen.
Je kunt het beste wachten;)
Nu zijn de 3d heel duur omdat het nieuw is over een paar jaar is het op een vaste prijs
dan kan je het beste het kopen.
Je kan beter voor nu een gewone tv kopen kijk maar hoeveel dat verschilt met een 3d tv: http://www.televisies.nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan