3d fim afspelen zonder popcorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

drubbus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2013
hoe kan ik een 3d film afspelen op mijn 3d tv zonder popcorn/mediabox maar vanaf HDD

Zonder media player (die Popcorn) kan dat alleen als je TV een DLNA client is en je ergens in je netwerk een DLNA server hebt draaien. Tevens moet de TV dan het gebruikte type filmbestand ondersteunen.
Je zou hem ook kunnen streamen vanaf die harddisk naar het IP adres van je TV. Dat kan met bijvoorbeeld de VLC player.
Omdat een 3D film bijna zeker High Definition is is het ook verstandig de TV dan bedraad in je netwerk te hebben omdat die HD bestanden over het algemeen gaan haperen als je dat soort dingen via WIFI doet.

Een hardware media player zoals de Popcorn is echter vele malen handiger. Een goede media player is er al vanaf ongeveer 70 euro:
http://www.redcoon.nl/B207701-Asus-OPlay-HDP-R1_Mediaspelers?xtmc=asus media player&xtcr=2

Laatst bewerkt:
Ik heb thuis ook een 3D HD televisie.

Dit is makkelijk om gewoon een externe hardeschijf te kopen of USB stick.
Deze aansluiten en selecteren in het menu. De meeste goeie 3D HD televisie werkt dan al perfect.

externe hdd is wel wat prijziger als een USB maar werkt wel beter voor mij.

Het probleem daarvan is dat niet alle bestandstypes voor video en ondertiteling worden ondersteund.
Het wordt wel steeds beter maar verschilt nogal per merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan