3d installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange12

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een dell xps 17 vam 1233 euro, aamgeschaft, er moet ook 3D op zitten maar iemand enig idee hoe ik dat kan installeren?

In het boekje staat dingen die niet eens tussen mijn keuzes staat die ik dan moet aandrukken,

Ik kan wel zoeken op me laptop naar 3d en dan krijg ik de keuze,

3D vision inschakelen en 3D vision uitschakelen, als ik dat doe heb ik geen verschil,

En als ik op een 3d plaatje druk ofzo krijg ik deze melding:

Primeare beeldschermadapter ondersteund NVIDEA 3D adaptor niet.

Wat kan het zijn??

Gr nick

ik lees op internet dat je er een bril bij nodig hebt bij die laptop

heb je die bril ook of zou die het ook zonder bril moeten doen ?

Laatst bewerkt:
@aloew, het zit hem niet in of je een 3D bril hebt of niet (deze is ook wel nodig!) maar in de instellingen van de videokaart.

@Ravange: Krijg je, wanneer je met de rechtermuisknop op je bureaublad klikt de optie: NVIDIA-configuratiescherm?
En zo ja; krijg je een foutmelding als je deze opent? Is dit het geval, dan zal je even in he BIOS moeten snuffelen of je NVIDIA kaart op Rserverd of winvista/7 staat.
Wanneer hij op winvista/7 staat, kunn je dit programma wel openen.
Als het goed is, heb je nu links de optie om je 3D-instellingen aan te passen.

Succes!

Voor dat 3d bij Nvidia heb je inderdaad een bril nodig, en dan nog is het afhankelijk van de applicatie. Volgens mij krijg je geen desktop van windows in het 3d ofzo, maar is dat meer voor games e.d. ..

Suc6! ;)

@bloothtoothusb

Ja als ik op de rechtermuis druk kan ik naar nvidea controlpannel, en dan staat daar een mapje van 3d instellingen, als ik die uitvouw moet ik iets met stereoscopic 3D staan maar die zie ik niet staan, en daar moet ik stereoscopic setup opdrukken. maar dat staat er niet tussen.

Misschien drivers downloaden?
Ik heb zelf geen 3D scherm dus ik heb deze opties niet.. dus drivers is het enige wat ik tot zover kan verzinnen..
of gewoon een 3D dvd erin of een game. daar kun je meestal ook het ee n en ander instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan