3d kaart doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sakie

Banned
Lid geworden
19 aug 2004
ik heb een andere kaart in mijn pc gezet een geforce2 mx 400, 64 mb.
de kaart draait alleen goed als je geen drivers instaleert.
pas als je de detanator drivers gaat instaleren na het opnieuw opstarten geeft ie foutmeldingen als ie klaar is met windows starten zowel bij xp als 98.
weet iemand hoe je dit kan oplossen ik weet het niet meer.
het probleem begon nadat ik die geforce kaart erin deed.
die kaart heb altijd goed gewerkt dus ik snap ik niks meer van.

mijn ouwe pc:
AMD Thunderbird 1ghz
256Mb DDr333
40Giga
(radeon VE, 32MB) -->geforce2 MX

Klopt, redelijk herkenbaar.

Soms wil een Detonator niet dat er "over" 'm heen geinstalleerd wordt (als DAT hier tenminste de oorzaak is)

Je kunt 2 dingen proberen :

in configuratiescherm bij software de Nvidiasoftware verwijderen en daarna de machine opnieuw opstarten en alsnog de nieuwe Detonator installeren.

Lukt dit niet gooi dan binnen apparaatbeheer de videokaart eens "weg" (installatie ongedaan maken) en start daarna eens opnieuw op en installeer (nadat de kaart door Windows is herkend en geinstalleerd) nog eens de Detonator.

Je hebt toch wel de juiste Detonator gedownload hoop ik ? (Juiste platform en kaart gekozen ?)

het is gelukt heb gewoon alle kaarten eruit gehaald uit het agp slot alles geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd.
nou doet ie het wel.
thanks.:thumb:

Op zich hartstikke mooi dat het spul weer werkt, alleen de optie van een format is nu net niet de meest interessantste v.w.b. probleemoplossing: vaak wel de beste ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan