3d kaart voor pentium 2 onder windows 98

• Onderwerp starter Onderwerp starter roal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roal

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Hallo,

Mijn zoon heeft onze oude comp. gekregen een pentium 2 die draait onder windows 98.
De meeste spelletjes doen het prima hierop, alleen Legoracers en Rayman niet omdat er geen 3d kaart inzit. Er zit een diamond fire gl pro in. Met het gevolg dat meneer nu op onze nieuwe comp. zijn spelletjes doet.
Je raadt het al ik ben dit zat er moet toch wel een 3d kaart zijn die in onze oude comp. wil?
Wie kan mij advies geven hierin? Alvast bedankt.;)

het moederbord van een pentium 2 heeft meestal zelfs geen agp slot, het zit allemaal rechtstreeks op het moederbord. De grafische kaart van mijn pentium 2 is een onboard agp kaart matrox g100 :)

Ik heb hier zelf nog een pentium 2 staan, maar de waarde van de computer is ongeveer 25 euro in de tweede hands winkel dus doe er geen zotte kosten aan.
Ik denk dat je beter op tweede hands sites kunt zien naar een goedkope nvidia geforce 3 of 4.

Of koop meschien zelfs beter een andere computer, een tweede handse computer van 200 euro, of een nieuwe voor ongeveer 300 euro.

Laatst bewerkt:
Bedankt allebei,
een nieuwe tweedehands computer is geen optie, ik heb destijds deze gekocht zodat ik hem gemakkelijk kon upgraden. ik zal dus kijken naar 1 van de kaarten die jullie me aanraden. :cool:
Groetjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan