3D Level PoP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Ik heb gister PoP: SoT uitgespeeld. Nou las ik overal dat je dan een remake van de 1e level van PoP 1 kunt spelen (niet dat t veel voor zou stellen, maar ach, "jeugdsentiment"... :rolleyes: ).

Ik zie echter niet waar ik het kan spelen. De cheatcode om het voor elkaar te krijgen heb ik wel maar ik wil het graag ff "eerlijk" doen. Komt het misschien doordat ik de credits niet helemaal heb laten doorlopen tot het einde?

B.v.d. Ronald :)

Kun je mij ff de cheat geven? Ik weet niet of het bij jouw werkt, maar zo kun je in dat level komen. Ergens in het level above the baths, is een schakelaar, die je moet verschuiven op de grond (zo'n paal met een stang eraan) Die kun je verschuiven, om de deur te openen moet je m maar 1 keer draaien, voor het geheime level moet je m nog verder draaien en dan moet je de muur daarachter kapot slaan. En dan zie je het vanzelf wel. Zo staat het beschreven hier en daar.

Je moet de code gebruiken bij het begin vh spel

Dus nieuw spel starten & NIET door de gordijnen gaan
Op t balkon blijven & de code gebruiken & dan als je t goed doet start t level vanzelf

Op welke console speel je Prince?

Laatst bewerkt:
Ik speel m gewoon op de pc,en het gaat me om de 3d Remake van de 1e level van PoP 1. Ik wil het dus ff 'eerlijk' doen dus NIET met cheat, dat kan altijd nog als het echt niet lukt...

Aan de andere kant, ik weet eigenlijk niet eens zeker of ie wel op een 'eerlijke' manier te unlocken is...Verder zit de originele PoP1 niet in de pc versie volgens mij...:)

Laatst bewerkt:
Die 3d Remake is alleen met cheaten te bereiken
De Code invoeren op t balkon

Maar zit volgens mij niet in de Pc versie
Had op t POP forum gelezen dat de Pc niks extraz had :(
Maar weet dat niet helemaal zeker

Ik heb toch de cheat maar ff geprobeerd en die doet het wel...:)

Iig bedankt! :thumb:

Kan iemand mij fan aub ff die code geven, ik kan m niet vinden. PS mijn oplossing werkt alleen voor sommige consoleversies

Je volgt de volgende procedure:

1) Start new game
2) NIET naar binnen lopen als je op het balkon bent!
3) Houd X vast
4) Toets nu (in een redelijk tempo) de volgende combinatie in: spatie, linkermuisknop, E, C, E, spatie, linkermuis, C

5) Nu laadt ie als het goed is zelf de level in --> het stelt trouwens niet zo heel erg veel voor...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan