3d Model, met botten en animaties in vb2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheJjokerR

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Ik wil graag weten of het mogelijk is, en zo ja hoe(zijn er al voorbeeldscripts voor?), een 3d model poppetje op het scherm te zetten, het liefst met een transparante achtergrond en niet dat het een filmpje is(dit is wel mijn 2e optie maarja...)

Het model moet dan rechtsonder het scherm komen, het model is in blender geanimeerd en er zitten een aantal botten in(Hoofd, nek, schouders, armen etc..., geen benen je ziet alleen het bovenlichaam)

Als dit allemaal kan, welke extensie kan ik dan het beste gebruiken?
.b3d, lijkt mij logisch omdat je daarmee goed kan programmeren,
Maar .X is ook goed volgens mij.

Thnx
-TheJjokerR

Ik ben onbekend met Visual Basics, maar de simpelste manier om een poppetje op 't scherm te zetten
op een html pagina, is gebruik te maken van de *.gif extentie.
Als je een aantal beeldjes vanuit blender exporteert is 't mogelijk om de achtergrond te verwijderen, dan wel transparant te maken.
Later kun je dit in een script of visual basic file opnemen.

:)

probeer eens één van de nieuwe functies in Adobe Flash CS4

Bedankt allemaal voor jullie hulp, maar een gif plaatje is geen optie aangezien de texture veranderd moet kunnen worden(hoofd en body texture) en ik denk toch dat ik me inderdaad in DirectX ga verdiepen(.X). Ik ben er al bekent mee en ik weet hoe het ongeveer werkt, als ik een script heb vraag ik wel om meer hulp mocht dat nodig zijn.

Bedankt

De meeste atavars zijn gif extentie's.
Ik zie geen problemen met texture wisselingen.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan