3D ready beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrfrikkn

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Hallo,
Ik heb een vraagje over het kopen van een beamer.
Ik wil graag de acer x110 kopen om op te gamen via de ps3 en om 3d films te kijken.
Nu vroeg ik me af: wat heb ik nou allemaal nodig?
(behalve de beamer) en weet iemand of dit werkt
Met een PS3?

Mvg Frikkn

Ik denk dan aan de bril... ik weet niet wat je dan nog meer nodig hebt...

Als jouw PS3 3D ready is zal dit inderdaad werken. En wat Piloonour5 als zei, je hebt ook een 3D bril nodig anders zie je geen 3D effecten.

Mooie aanschaf, ik wens je er veel plezier mee.

grtjs jjw

Klopt dat wel?

De beamer blijkt geen hdmi te hebben maar nu deze:
Acer P1100

Klopt het dat je dat wel kan zien? Heeft iemand ervaringen?
Ik heb gehoord dat je dan alleen vannaf je pc de 3d ziet

Ik vraag me af of 3D ready bij hun ook werkelijk 3D is. Ik vind er wel een aantal op het internet maar die beginnen bijna allemaal boven de €2500.
Je moet heel goed opletten en informeren of de beamer wel 3D aankan. Zeker als er geen HDMI op zit ben ik benieuwd hoe ze dat dan doen op dat model wat jij noemt.

grtjs jjw

Laatst bewerkt:
De Acer P1100 heeft wel HDMI maa ik wil graag zeker weten of het werkt door iemand met ervaringen ofzo

Mits de invoer bron maar 3D is dan zal het zeker werken. Dus je moet wel iets aansluiten wat ook 3D uitzend.

grtjs jjw

De bron is een PS3 dus dat is sowieso 3D
Vind niemand €340 erg goedkoop voor een 3D beamer?

Ja daarom zei ik al, het zal mij benieuwen of de eerste maar ook jouw 2e keus beamer werkelijk 3D kunnen beamen. Als ik op zoek ga naar een 3D beamer kom ik prijzen tegen waar ik van schrik. De techniek achter een 3D tv is al knap maar nog te snappen maar in een beamer gaat het nog een stap verder. Beide modellen die je opnoemt zijn 3D ready, dit zegt dus niet dat ze FULL HD 3D kunnen projecteren.

Voorbeeld eeh duur.
Voorbeeld eeh geen prijs haha

grtjs jjw

Laatst bewerkt:
Niet lelijk bedoeld maar wat verwacht je dat wij hier voor jouw voor ik noem maar een max van €300 tot €500 een FUL HD 3D beamer gaan zoeken? Dat zul je toch zelf moeten doen. Ik vind hem in ieder geval niet.

grtjs jjw

acer p1100

ik heb zelf de acer p1100 beamer hij werkt perfect en super mooi beeld maar mijn playstation herkent mijn beamer niet om 3d te gamen waarschijnlijk is dat hetzelfde probleem van de philips 3d tv maar dat heeft sony al opgelost maar voor de acer nog niet
maar voor de rest is het echt perfecte beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan