SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
al jaren droom ik van 3D gamen, (net zoals in sommige bioskopen, dat met brilletje het lijkt alof er echt diepte in het beeld zit.)
en een paar maanden geleden kwam ik erachter dat dit nu daadwerkelijk mogelijk is voor een paar hondert euro's extra.
maar temeer ik er over lees temeer ik begin te twijfelen.
mijn pc kan het aan, heb een ENGTX275 NVidea kaart, dus dat zit allemaal goed.
moet nu nog enkel het scherm en het brilletje kopen en de 3D unit.
graag zou ik hier meer over willen horen, maar waar ik ook vraag, niemand schijnt te weten dat dit al een tijdje bestaat, en dat de meeste games door NVidea drivers 3D ondersteund worden. tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die hier echt ervaring mee heeft.
welk systheem is het beste? (qua beeld weergave, en qua geen hoofdpijn krijgen).
is er dan echt niemand die dit al zelf heeft, of die iemand kent die het heeft??
geen enkele winkel heeft dit systheem zodat ik anders daar zou kunnen kijken.
wie kan me meer vertellen??
alvast bedankt,
leon
(o, ik wil het dus voor gamen gebruiken, niets anders!)
en een paar maanden geleden kwam ik erachter dat dit nu daadwerkelijk mogelijk is voor een paar hondert euro's extra.
maar temeer ik er over lees temeer ik begin te twijfelen.
mijn pc kan het aan, heb een ENGTX275 NVidea kaart, dus dat zit allemaal goed.
moet nu nog enkel het scherm en het brilletje kopen en de 3D unit.
graag zou ik hier meer over willen horen, maar waar ik ook vraag, niemand schijnt te weten dat dit al een tijdje bestaat, en dat de meeste games door NVidea drivers 3D ondersteund worden. tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die hier echt ervaring mee heeft.
welk systheem is het beste? (qua beeld weergave, en qua geen hoofdpijn krijgen).
is er dan echt niemand die dit al zelf heeft, of die iemand kent die het heeft??
geen enkele winkel heeft dit systheem zodat ik anders daar zou kunnen kijken.
wie kan me meer vertellen??
alvast bedankt,
leon
(o, ik wil het dus voor gamen gebruiken, niets anders!)