Hallo allemaal,
Bij het modelleren van een auto loop ik tegen het volgende probleem aan.
Ergens moet er op twee polygons een rechtstaand balkje worden geplaatst.
Dit doe ik met: Select polygons >Insert >Extrude.
Het wordt dan een prima balkje tot dat ik het Smooth met "Use NURMS Subdivision".
Het geval wordt dan aan de top rond en dat moet NIET.
Use NURMS Subdivision moet later voor de hele auto worden gebruikt. Dus als het nu op EEN onderdeel al niet goed werkt, heb ik later problemen.
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit kan voorkomen of hoe ik dit kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank
Groetjes van Schrijf
Bij het modelleren van een auto loop ik tegen het volgende probleem aan.
Ergens moet er op twee polygons een rechtstaand balkje worden geplaatst.
Dit doe ik met: Select polygons >Insert >Extrude.
Het wordt dan een prima balkje tot dat ik het Smooth met "Use NURMS Subdivision".
Het geval wordt dan aan de top rond en dat moet NIET.
Use NURMS Subdivision moet later voor de hele auto worden gebruikt. Dus als het nu op EEN onderdeel al niet goed werkt, heb ik later problemen.
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit kan voorkomen of hoe ik dit kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank
Groetjes van Schrijf