3D tekenprogramma, voor mijn nieuwe woning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Goedenavond mensen,

Ik ga over een paar maand mijn ouderlijk huis verlaten, en nu wil ik graag mijn woning natekenen viritueel kunnen inrichten om te kijken hoe het staat.

Daarvoor ben ik opzoek naar een professioneel 3D tekenprogramma.
Ik hoop dat er iemand is die mij daaraan kan helpen door het op usenet te posten.

Laat hier dan alsjeblieft een berichtje achter over hoe en wat.

Wij kunnen/zullen jou niet helpen aan een (illegale) versie waar je normaal voor moet betalen :)
Indien het free/shareware is, dan is het mogelijk.

Wij kunnen/zullen jou niet helpen aan een (illegale) versie waar je normaal voor moet betalen :)
Indien het free/shareware is, dan is het mogelijk.

Ik bedoel uiteraard freeware, die heel professioneel is
engel.gif
...;)

Dit niet gezien zeker?

Bijlagen

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    3,6 KB · Weergaven: 203
Dit niet gezien zeker?

Jawel, maar is die ook professioneel dan, dat je dus een heel huis kunt bouwen en meubels erin kunt zetten en in 3D kunt weergeven... Ik denk het niet. Maar toch bedankt voor je tijd.

Ik wou er liever niet voor betalen, en met de standaard versie kun je niet zoveel, maar toch bedankt voor je snelle reactie.

Tsja, dat had je er niet bij vermeld.

Gratis is hier niet veel voor te vinden.
Hoewel de Pro versie van sketchup een aantal dagen gratis te gebruiken is na installatie.
Als je een beetje een snelle tekenaar bent moet dat lukken.

Suc6 ermee

Met de free versie van Google SketchUp kun je heel aardig je woning inrichten hoor. Heb je al geprobeerd om dit hiermee te doen?

Met de free versie van Google SketchUp kun je heel aardig je woning inrichten hoor. Heb je al geprobeerd om dit hiermee te doen?

Nee, nog niet geprobeerd. Maar op de site lees dat alleen de betaalversie 3D kan weergeven, maar aangezien er nu al heel wat over Google SketchUp gesproken wordt zal ik eens proberen er wat mee te doen. Dank jullie wel.

Maar wat denk je dan waarom ik je de link gaf ?

Ik denk: Omdat je mij wou attenderen op de gratis versie. Waarvan ik dacht (en eigenlijk nog steeds denk) dat hiermee niet zo veel mogelijk is. Sorry, ik heb een beetje een eigenwijs karakter.

Maar op de site lees dat alleen de betaalversie 3D kan weergeven,
Onzin, ik heb zelf m'n woonkamer in 3D gemaakt met de freeware SketchUp.:)

PS graag de links uit je handtekening halen. FTD is een ander forum, daarbij heeft het met nieuwsgroepen te maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddes ook het een en ander in 3D getekend en de free versie doet het best wel goed.

De pro versie ken ik verder niet, maar je had nog niet verteld dat je zelfs nog niet naar de normale versie had gekeken.

Lastig communiceren dan :rolleyes:

Oh! Dat is dan heel gaaf :thumb: . Zoals ik al zei, ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag... Ja wacht even, kun je dan ook in 3D door je huis "lopen"?

Oh! Dat is dan heel gaaf :thumb: . Zoals ik al zei, ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag... Ja wacht even, kun je dan ook in 3D door je huis "lopen"?

Er echt doorheen lopen heb ik niet geprobeerd en kan je daar geen antwoord op geven.

Hier zal je denk een proffessioneel CAD programma voor moeten hebben.
Maar dan zal je vet in de buidel moeten tasten.

Waarom probeer je het niet? Ik denk dat je aardig versteld staat, wat je ermee kun bereiken.:)
audiomeubel.jpg

Gemaakt met SketchUp free en volledig op schaal getekend in 3D. Mijn stereo staat er nu in:)

Ik heb de software gedownd en ik ga er na het weekend mee aan de slag, want ik ga dit weekend weg met vrienden. Prettig weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan