3dmark vantage score

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die hotfix ook geprobeerd? Helaas heb ik geen opties meer.:(

ga ik nu downloaden. Zou het kunnen komen doordat me windows versie niet legaal is?

daar kan ik wel achter komen, heb em van een vriend van me , dus even aan hem vragen of hij het ook heeft. Die fix heb ik al, want hij geeft aan dat hij niet geschickt is voor mijn systeem, en heb ergens gelezen dat dat betekent dat je hem al hebt. Ben nu nog even windows update aan het draaien. Stond nog een belangrijke update in. Verder niemand die me hiermee kan helpen?

Heb ook even hardwarematig gekeken. Met ieder de losse geheugenmodule Ze waren goed. Toen ik de manual doorlas kwam ik tegen dat als je dual channel wil draaien je het als volgt er in moet zetten:
||-- Waarrbij de verticale streepjes de modules zijn, en de horizontale de lege. Echter is het 1e slot groen, 2e oranje, 3e groen, 4e oranje. Ik ging er dus van uit dat ze allebij in de groene moesten. Maar draai ik dan geen dual channel?

Yoeri

Ik had daar gister ook even in de Handleiding naar gekeken. Ik begreep dat je met twee modules slot 1 en 2 of 3 en 4 moet gebruiken. Vind het vreemd, want meestal is het om en om. Je kan het al het goed is testen door te wisselen en met CPUz te kijken wat deze aangeeft bij het geheugen.

zal ik morgen even proberen, ben nu ergens anders. Maar ik snap er nog steeds niks van. Vrijdag nog even op me werk vragen of hun misschien wat weten. en anders zei het zo, en dan komt de oplossing wel een keer.

Heb even cpu-z gedraaid, geheugen draait nu in dual channel. Nu alleen nog even uitvinden hoe het zit met het geheugen. Hij geeft in cpu-z ook aan dat er 4096 gb in zit. Kan het niet een fout zijn?

Yoeri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan