3dmark06 lage score ATI CROSSFIRE HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bam

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
ATI CROSSFIRE club3d HD2600xt HELP!!!

hallo ik heb sinds kort een crossfire systeem en heb ik gelijk een benchmark gedaan met 3dmark alleen de score viel behoorlijk tegen ik had maar liefst een score onder de 5500 met de volgende setup:

cpu: amd Athlon 64 x2 6000+ (3.0Ghz)
moederbord: MSI K9A2 Platinum (chipset 790FX)
Geheugen: 4x 1Gigabyte G.E.I.L.
videokaarten: 2x Club3d Ati radeon HD2600xt (gddr4, 256mb)
voeding: 750watt

weet iemand het probleem

en ja, crossfire staat ge-enabled in catalyst control center

plaatje

alvast bedankt en hopelijk weten jullie het antwoord

Laatst bewerkt:
wtf maakt de score nou weer uit iedereen zeurt altijd over die score :confused: zolang je goed kan gamen dan is het toch goed man ;)

ja maar kijk nu eens minder dan 5000 punten voor een crossfire setup met zo'n zware cpu en dergelijke en daar hoorje geen 5000 punte voor te krijge en ik denk zelfs wel nog meer als ik zie dat andere crossfire systeemen 10000+ punten halen

hey,

maar de hd2600XT is ook geen goede kaartje hoor. En de AMD6000+ is ook geen top processor.

hey,

maar de hd2600XT is ook geen goede kaartje hoor. En de AMD6000+ is ook geen top processor.

nee maar die cpu is zeker niet slecht en hoort zeker geen minder punten te scoren dan 5000 neem ik aan en die hd2600xt is een redelijk goede kaart namelijk een mid range ;)

Maar wat kan je die score nou eigenlijk schelen :confused: heb je problemen met gamen dan ?

Is je voeding wel afdoende?

Wat haal je zonder crossfire?

nou dit is eerste keer met crossfire dus absoluut niet ervaren mee of bekend etc.
ik moest blijkbaar 2 crossfire kabeltjes gebruike om het te kunnen gebruiken of moet het er maar 1 zijn ivm google heb ik gezien dat er met 2900xt 2 van zulke kabels nodig zijn en ik weet niet of dat normaal is maar tijdens een game zoals gears of war op high met resolutie van 1440 x 900 zonder directX10 (ik draai met XP) met een FPS van 20 - 30 in-game

zonder crossfire nog niet geprobeerd eigenlijk :cool: maar vrien dvan me heeft ook hd2600xt met een amd 5600+ er in

Laatst bewerkt:
Ik vind het vreemd je hebt Crossfire en je kan Gears of War niet zo soepel spelen dan.
Ik heb 1x 8600GTS ik speel op 1440X900 met alle details aan en direct x10 ook aan, en speel Gears of war zonder gehaper ?

daarom dus mij lijkt dan dat er iets niet helemaal klopt met me crossfire?

ik neem aan dat dat 7.12 is of zou ik de drivers moeten instaleren van MSI zelf ?
want de driver die ik nu heb zijn puur van ATI site zelf

je moet wel als je de tests gaat doen ''alle'' tests aanzetten , en ook alle programma's uitzetten, maar dan ook echt zoveel als kan!,, want dat kost ook allemaal geheugen en cpu gebruik

ok ik zal dat eens proberen ik geef julliewel de uitslag hiero

ja heb nu eens een benchmark gedaan met alle tests en had nu een score van 9310 dit lijkt mij toch netjes maar dan zonder AA met AA 8x had ik zo'n 5000 met window vista ultimate 32bit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan