3Dmark06 score

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey, ik heb bij 3dmark06 http://img177.imageshack.us/my.php?image=3dmarknz4.jpg
deze score. En ik vroeg me eingelijk af of dit een goede score is en of die Vista ready is (zag ik staat in het blad chip).
Ik had hem ingesteld op:
Resolution: 800x600
Antileasing: none

Alvast bedankt,

Post anders hier ook je eigen score met 3dmark:thumb:

Laatst bewerkt:
Vista Ready zijn kan je eigenlijk met elke decent pc. Zelfs met mijn dev pc: Celeron 2.0ghz en 64mb intel graphics processor (shared memory) .
Je hebt er echt niet veel voor nodig.
Verder is het een redelijk goede score! Gooi anders even je systemspecs erbij.

Die kennen we toch al?

Deze en deze en deze en deze.

Of nie soms ;-).

Vista Ready zijn kan je eigenlijk met elke decent pc. Zelfs met mijn dev pc: Celeron 2.0ghz en 64mb intel graphics processor (shared memory) .
Je hebt er echt niet veel voor nodig.
Verder is het een redelijk goede score! Gooi anders even je systemspecs erbij.

Ja... Maar XP decent ben je ook al vrij snel. Of je echt lekker kunt werken is een ander verhaal.

Vista werkt lekker op die PC verder hoor (Home Premium rc1), ik ga voorlopig alleen nog niet overstappen... Voor een devpc is een ander OS gelijk aan een pijnlijke messteek.

Verder zijn mijn specs.

Moederbordnaam: Asus P4PE2-X
CPU : Intel Celeron D 325, 2533 MHz (19 x 133)
Intern geheugen: 512 mb
Videokaart: Asus Radeon x1300pro
Harddisk: 80 GB (binnnenkort 400GB)

Dan hoef je je absoluut niet druk te maken dat je PC Vista ready is. Er zit misschien een budget videokaart in, maar deze levert zeker genoeg prestaties voor Vista en gamen op Vista.
Ik heb een x300 hierin zitten (*snik*) en daar draait Vista ook perfect op!
No need to worry iig. Misschien dat je nog een stripje geheugen erbij kunt doen (512+512=1 gigabyte ram), das wel aanbevolen.

Nog ff een vraagje, ik had dus die windows vista beta gedownload. Maar het is volgens mij de x86 (vista_5384.4.060518-1455_winmain_beta2_x86fre_client-LB2CFRE_EN_DVD staat er bij de naam). Weet iemand wat het verschil is tussen de x86, en de x64 en of het dan op mijn systeem pas:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan