3ds: eigen foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

royveldman1

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Hallo vrienden.
Ik heb net een mooie 3ds besteld, en nu wou ik de foto's van mijn vakantie er op zetten.
Waar moet ik deze in vredesnaam plaatsen?

MvG,

Roy Veldman

oke hier is een stap voor stap uitleg

stap 1 haal de sd kaart uit de 3ds en stop hem in je pc
stap 2 ga naar de sd kaart en klik op het mapje genaamd "DCIM"
stap 3 klik op het mapje genaamd "100NIN03" hier staan alle foto's en video's in
stap 4 oke als je al foto's of video's met je 3ds heb gemaakt zie je bijvoorbeeld bij de eerste foto of video die je gemaakt heb HNI0001 staan
en de tweede foto of video heet dan HNI0002 en de derde foto of video heet dan HNI0003 etc.
oke stel je hebt al vijf foto's of video's gemaakt dan heet de laatse foto of video HNI0005
oke kopieer en plak nu de foto die je op je 3ds wilt hebben in dit mapje en de laatste foto die je gemaakt hebt heet HNI0005 dus de foto die je geplakt hebt hernaam je dus naar HNI0006
stap 5 oke stop nu de sd kaart terug in de 3ds en ga naar 3ds camera en klik op ''foto's en video's bekijken"
en nu kan je de foto hier opzoeken
en klaar is kees

mvg bram

ps: als je het niet begrijpt maak ik morgen wel even een video hoe het werkt

LET OP!! dit werkt (NOG) niet bij video's

oke hier is een stap voor stap uitleg

stap 1 haal de sd kaart uit de 3ds en stop hem in je pc
stap 2 ga naar de sd kaart en klik op het mapje genaamd "DCIM"
stap 3 klik op het mapje genaamd "100NIN03" hier staan alle foto's en video's in
stap 4 oke als je al foto's of video's met je 3ds heb gemaakt zie je bijvoorbeeld bij de eerste foto of video die je gemaakt heb HNI0001 staan
en de tweede foto of video heet dan HNI0002 en de derde foto of video heet dan HNI0003 etc.
oke stel je hebt al vijf foto's of video's gemaakt dan heet de laatse foto of video HNI0005
oke kopieer en plak nu de foto die je op je 3ds wilt hebben in dit mapje en de laatste foto die je gemaakt hebt heet HNI0005 dus de foto die je geplakt hebt hernaam je dus naar HNI0006
stap 5 oke stop nu de sd kaart terug in de 3ds en ga naar 3ds camera en klik op ''foto's en video's bekijken"
en nu kan je de foto hier opzoeken
en klaar is kees

mvg bram

ps: als je het niet begrijpt maak ik morgen wel even een video hoe het werkt

LET OP!! dit werkt (NOG) niet bij video's

Dankjewel! Nu heb ik mijn eigen foto's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan