Na update v 5.0.0-E11 kwam er deze foutmelding te staan: Er is een fout opgetreden. Houd de POWER-knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Lees de Nintendo 3DS-handleiding voor meer informatie. Hierna heb ik een nieuw kaartje (r4 rts lite versie 2013) besteld met software en spellen er al op. Dit werkte dus helaas niet. Volgens de "winkel" moest hij het wel doen. Maar ze zouden een nieuw kaartje erom heen doen. Helaas werkte deze nog niet. Gelukkig mocht ik het terugsturen en krijg ik mijn aankoopbedrag terug. Inmiddels heb ik een nieuwe update gemaakt naar v 5.1.0-E11. Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuw kaartje kopen? Maar werkt deze dan wel? Zoals zo vele hier op het forum schrijven, de datum terug zetten werkt niet. Ik heb via ouderlijk toezicht wifi uit gezet. Is dit genoeg om volgende updates te voorkomen? Wat is het beste kaartje? Bestaat er ook een site (bedrijf) waar ze er ook spellen voor me erop zetten? ik heb er nl geen verstand van. Ergens op een site zag ik ook bv 500 games in 1 of 280 games 1, werkt dit ook? En zijn het dan ook europese games met nederlandse spellen?
Komt het nog goed met mijn Nintendo? Originele spellen werken nog wel.
Komt het nog goed met mijn Nintendo? Originele spellen werken nog wel.