3e beeldscherm NVIDIA GeForce 8800 GTX

Status
Niet open voor verdere reacties.

congo

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Hoi,

Ik heb een NVIDIA GeForce 8800 GTX videokaart en een Intel(R)Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 2.39GHz, Memory 3070, 32 bit Vista Home Premium.

Ik wil graag mijn tv als 3e beeldscherm aansluiten. Ik heb nu 2 schermen aangesloten en een vga kabel van tv naar computer die ik dan omwissel met het 2e beeldscherm. Van het omwisselen wil ik af, vandaar dat ik een vga naar usb adapter wil kopen. Weet iemand of mijn videokaart 3 beeldschermen aankan? Ik heb wel op google gekeken, maar ik snap er niets van. Dus als iemand het in jip en jannekke taal uit kan leggen zou dit heel fijn zijn! Natuurlijk zoek ik naar de goedkoopste optie. Ik zag al wel wat usb naar vga adapters, maar dan weet ik niet of het ook werkt met 3 beeldschermen. Ook kom ik er niet goed uit of een adapter wel nodig is, zijn er ook kabels? De adapter is rond de 60 euro, beetje duur.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Voor ik het vergeet: De vga kabels gaan weer in een ander koppelstukje en vervolgens mijn computer in, anders past het niet. Heel gedoe allemaal.

Ik hoor het hopelijk wel! dankjewel alvast.

Goedemorgen,

Weet niet waar je de pc voor gebruikt maar zou een goedkoop nieuw videokaartje een optie kunnen zijn daar kan zo drie monitors aan

Deze videokaart kan helaas geen 3 beeldschermen aansturen, dus dat wordt een ander videokaartje wanneer je dit wil ;)

Dan mag je de status van de vraag op "Opgelost" zetten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan