3e gen i5 hoelang zal hij meegaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje10

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik zit er namelijk aan te denken om een i5 te gaan kopen voor mijn game-pc.
Nu was mijn vraag in welk jaar ong. zal de 3e gen i5 bij minimale requirements staan?

Mvg

Dat is niet te voorspellen. ...
voorlopig is het nog wel genoeg, en ik verwacht dat dat het nog wel is voor een jaar of 2 voor de minimum requirements mits het om een desktop pc gaat en niet om een laptop. Daarbij zal de videokaart denk ik een belangrijkere rol spelen.

Omdat 3 gen goedkoper is... En ik heb opzichte best een normale graphics card. Zit er dan nog veel verschil tussen 3rd en 4th gen??

Nee, qua prestaties zit er niet heel veel verschil in.

Omdat 3 gen goedkoper is... En ik heb opzichte best een normale graphics card. Zit er dan nog veel verschil tussen 3rd en 4th gen??

Op zich niet, wel in de chipsets ervoor en de geheugencontroller erin, maar goed, dat is ook marginaal.

Maar als je nog een moederbord ervoor moet aanschaffen, loop je gelijk al achter.

Op zich niet, wel in de chipsets ervoor en de geheugencontroller erin, maar goed, dat is ook marginaal.

Maar als je nog een moederbord ervoor moet aanschaffen, loop je gelijk al achter.

Ik moet voor allebei nog een moederbord aanschaffen dus dat maakt weinig verschil

Ja, maar dan moet je er natuurlijk ook een ander bijpassend moederbord bij nemen.

Dat snap ik, ik moest sowieso al een nieuw moederbord kopen. Heeft u nog goedkope aanraders?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou minimaal de 970 chipset nemen, met minder doe je jezelf tekort qua features.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan