3e hdd bij in mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudi93

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Hallo mensen,

Ik heb mijn main pc met 2x 500gb sata-300 harde schijven. Maar nou heb ik recentelijk mijn oude pc uit elkaar gehaald en verkocht, maar nou heb ik de 320gb sata-300 hdd van die pc nog over. En die wou ik dus in mijn main pc stoppen, maar op de 320gb staat nog wel een windows 7 boot. Gaat dit problemen opleveren als ik hem gewoon bij mijn andere schijven in de pc doe?

hij mag compleet geformatteerd worden, maar ik heb geen andere pc om iets te doen met de schijf.

Dit kan je ongestraft doen, maar dan moet je wel in de BIOS aangeven dat die harde schijf niet als 1st boot device wordt gezien, m.a.w. dat hij eerst daarop gaat kijken of er een besturingssysteem op staat.

ok dat is dus het enige, want daar had ik al wel aan gedacht. Maar ik wil dingen als dit toch altijd graag zeker weten. Ik heb geen zin om mijn computer af te breken doordat ik iets fout doe.

Bedankt en ik zal het, zodra ik tijd heb, uitproberen.

ook moet je even, als je de bios hebt geregeld, in windows dat ding voor de zekerheid formatteren

Dat zei hij al in bericht #1, dat hij nog eerst geformatteerd moet worden. Succes ermee noudi93!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan