Ik gebruik een ASUS EN9500GT (nvidia) grafische kaart, met daarop een VGA, een DVI en een HDMI aansluiting..Momenteel heb ik een dual-screen opstelling, met twee monitoren die aangesloten zijn op de VGA en de DVI (met converter naar VGA) aansluitingen. Is het mogelijk om een derde monitor op de HDMI uitgang aan te sluiten? Ik heb een jaar of wat geleden een HDMI-naar-VGA kabel gekocht, maar ik weet niet zeker of ik die kan gebruiken. Ik weet überhaupt niet of een gewone VGA monitor op een HDMI-uitgang kan worden aangesloten.
Is het misschien ook mogelijk om een 3e monitor op bijvoorbeeld een on-board grafische kaart aan te sluiten, en dan mijn bureaublad uit te breiden naar die monitor?
Iemand tips?
PS Ik wil geen SLI of Crossfire opstelling of iets anders met een extra grafische kaart, dus bespaar me die tips
Is het misschien ook mogelijk om een 3e monitor op bijvoorbeeld een on-board grafische kaart aan te sluiten, en dan mijn bureaublad uit te breiden naar die monitor?
Iemand tips?
PS Ik wil geen SLI of Crossfire opstelling of iets anders met een extra grafische kaart, dus bespaar me die tips