3G controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

webmastergame

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
beste helpmij mensen

ik wil een mobile website maken maar er kan met 3G verbinding veel mb vergaan
dus wil ik op mijn website een 3G controller wil dat die naar een pas op pagina gaat waar er staat dat je 3G gebruikt

alvast bedankt

bradley

Een goede zinsopbouw (Nederlands) zou je probleem/vraag een stuk verduidelijken :)
Ik begrijp namelijk vrij weinig van je vraag.

Groeten Marcel

Ik denk dat de auteur van dit artikel het volgende wil:

Hij gaat een mobiele website hosten met veel content (afbeeldingen, geluid, etc.). Dit verbruikt veel data van je databundel en data = geld.
Dus wil hij een waarschuwingspagina maken om te waarschuwen dat je veel data verbruikt?

Er zijn diverse berichten verwijderd. 1x aangeven, dat een vraag niet duidelijk is, is genoeg. Daarbij hebben we Moderators, welke via een misbruikmelding aangesproken kunnen worden. Deze zullen het dan oppakken. Semi-moderators heeft Helpmij.nl niet nodig.;)

beste timmie 1

je hebt het bijna goed maar wat je hebt gescheven is wel juist maar ik wil alleen dat ze worden door verstuurt naar die pagina als ze 3G verbinding gebruiken maar als de telefoon geen 3G verbinding gebruiken dat je niet naar die waarschuwings pagina gaat

bradley

Ps. timmie 1 bedankt dat je mij wel begrijpt ;-)

Het probleem is alleen dat een pagina niet als verbinding te gebruiken is.

Waarschijnlijk wil je een aangepaste pagina op basis van de verbinding die een gebruiker heeft. Zodra het een goede verbinding is word er gebruik gemaakt van de "Zware" pagina en als er een trage/3G verbinding gemaakt word krijg je de "lichte" pagina.
Nu denk ik niet dat je het op "verbindingstype" kan doen maar wat wel te doen is om het op basis van browser (User agent) kan filteren op mobiele browsers.

kan je geen script maken voor dit en als het kan kan iemand dan het voor mij schijven

bradley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan