3G Ipod Touch Vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo helpmijer's,

Ik heb sinds April een Ipod Touch 3G Met de software 3.1.3 ( Met de laatste Itunes ) :D

Nou wil ik hem graag downgraden naar 3.1.2
ik heb het Apple stuurprogramma voor de ipod gedownload (3.1.2)
En daarna heb ik met Shift + Herstel De ipod proberen te herstellen.

Als hij bezig is staad er na 30 seconden dat hij de ipod aan het controleren is en dan krijg ik ( Onbekende fout bij herstellen, Error 28 )

Weet iemand waarom ik deze error krijg ? het is heel irritand want nu kan ik hem niet downgraden : (

alvast bedankt :)

Mag ik vragen waarom je hem wilt downgraden?? Het enigste waar ik aan denk is Jalibreaken

Ja dat klopt dat ga ik miss doen weet ik nog niet zeker want dan gaat de garantie eraf : (

maarja ik ga het dus eerst even aankijken met 3.1.2

Niet nodig,

Het probleem ligt bij de driver, die functioneerd niet helemaal goed. En als je hem graag wilt jailbraken, Google dan eens naar spirite.

Mvg
danrik

weet jij waar ik de driver kan vinden?
en welke driver het is?

ik heb windows 7 64 bit

Ja dat klopt dat ga ik miss doen weet ik nog niet zeker want dan gaat de garantie eraf : (

maarja ik ga het dus eerst even aankijken met 3.1.2

Trouwens OS 3,1,3 kan je wel Jalibreaken hoor Ik weet niet of ik de link mag geven, maa hier is hij

http://www.spiritjb.com

M'n broertje heeft ook een gejalibroken os 3,1,3

Nu in cydia source cydia.hackulo.us toevoegen en App Sync for os 3,1 installeren. Om zeker tezijn dat itunes Illegale apps installeerd op de iPod Touch. Ik moest dat wel bij os 3.1.2 doen. Anders is het hackulo.us

Het werkt ook bij mij, Apple is verslagen :P illegale apps worden goed op de iPod geinstalleerd met iTunes

Laatst bewerkt:
En nu maar wachten op problemen met je iPod als je JailBreak hebt geïnstalleerd. Is illegaal en je hebt geen garantie meer :p

En nu maar wachten op problemen met je iPod als je JailBreak hebt geïnstalleerd. Is illegaal en je hebt geen garantie meer :p

Ben al sinds OS 3,0 Jalibroken. Dus niks aan de handje :P Mijn garantie is er net 2 weken ervan af dus heb hem een jaar nu

Als je je ipod hebt gejailbreaked kan je hem gwn weer hersstellen en dan is de garantie er weer : D

Jailbreaken in niet illegaal
Wikipedia: Jailbreaken, nochtans niet illegaal, geeft de gebruiker de gelegenheid om gekraakte software te installeren, wat wel illegaal is.

:p

(garantie vervalt wel ;))

Laatst bewerkt:
Jailbreaken in niet illegaal
Wikipedia: Jailbreaken, nochtans niet illegaal, geeft de gebruiker de gelegenheid om gekraakte software te installeren, wat wel illegaal is.

:p

(garantie vervalt wel ;))
Het is net zo iets als midden in de nacht met een breekijzer en schroevedraaier door een woonwijk lopen, dan ben je ook dingen van plan die illegaal zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan