4 agenda's in zichtelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky249

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2015
Goedemiddag allemaal,

Wij zijn net een nieuw bedrijf begonnen. Ik ben bezig om het 1 en ander op touw te zetten met de laptop's en 1 vaste PC.
wij hebebn dus 1 computer de we gebruiken al server en verder alleen laptops. Wij willen van 4 personen de agenda bij houden in microsoft outlook. dat betekend dat ik wil zien wat mijn collega inplant in zijn agenda en ik wil graag dat ik daar iets bij kan zetten zoals een vrije dag voor hem. en dit moet natuurlijk ook andersom kunnen. wij willen geen gebruik maken van een externe agenda.

ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen het is best een belangrijk punt.

met vriendelijke groeten frank

Agenda's kun je delen en machtigingen aan toekennen. De beide keuzes ervoor staan in het keuzemenu.

Beste Edmoor,

ik heb de functie agenda delen wel gevonden ik kan deze helaas niet aan klikken is er een manier om dit te activeren of werkt dit gewoon niet bij office 365? Wij zijn een startend bedrijf en hebben dus ook geen exchange server. de werk gever wil niet nog een lossen agenda. ik hoop dat je mij verder kan helpen. We hebben we een FTP server opgezet misschien kan daar iets mee?

met vriendelijke groeten,

Frank Lelieveld

Als je met de desktop installatie van Office365 werkt zou dat gewoon moeten kunnen. Anders moet je kijken in de beheer omgeving van Office365 waar je allerlei instellingen kan doen. Ook machtigingen voor de agenda's. Dat zit in Exchange beheer. Bij Office365 is die Exchange uiteraard online.

Kijk eens hier bij "Uw agenda delen":
https://support.office.com/nl-be/ar...-Web-App-5219c457-d1fe-4c2f-9032-1a816b88e936

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan