4 bits kleuren diepte bij install

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik wil op een compaq evo nieuwe windows xp pro zetten maar bij het installatie menu krijg ik alleen maar 4 bits kleurendiepte, als de installatie is afgerond dan kan ik het ook niet verhogen iemand die weet waar dit aan ligt ?

Ik denk dat als je de drivers voor de video installeert, je probleem opgelost zal zijn.

Ik denk dat als je de drivers voor de video installeert, je probleem opgelost zal zijn.

zal het eens proberen...
maar bij het installatie scherm heb je toch zoiezo 16 bits ik heb het namelijk nog nooit lager meegemaakt

Hoe zit het met je overige drivers?

Bij het installeren van drivers altijd beginnen met de chipset drivers, opneiwu opstarten en vervolgens de overige drivers installeren voor geluid, videokaart, enz.

drivers allemaal correct geinstalleerd en het probleem blijft bestaan, bij apparaat beheer zegt ie ook dat er geen vga apparaat gevonden is, terwijl ik de driver van de compaq site af heb...

Welke videokaart heb je?

Of geef even merk en type van je pc.

een compaq evo d310

schijnt een nvidia MX200 in te zitten (onboard)

het is een desktop, heb allebij de drivers geprobeerd niks werkt..

maar heb nou een andere cd van xp pro gepakt en nou krijg ik dus wel goed beeld, ( heb 4 verschillende cd's) allemaal geprobeert alleen bij de laatste kreeg ik fatsoenlijk beeld dus ik ga deze eens installeeren en kijken wat die dan doet

met deze cd van xp is het wel gelukt eindelijk een normale kleurendiepte :)

toch bedankt voor de hulp

Dat is mooi, maar ik gaf ook al aan dat je niet graphics moest hebben maar display. Dus die had ook gewerkt.

Fijn dat het is opgelost.

ik had de graphics driver en de 2 display drivers alle 3 los geprobeert dus daar lag het echt niet aan.. toch bedankt voor den hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan