4 GB geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

Ik heb sinds gisteren 4GB werkgeheugen in mijn computer, ik draai op XP SP3, het is bij mij al bekend dat er maar 3.25GB herkend word, mijn vraag is: Zijn er geen tooltjes die je kunt draaien om te zorgen dat XP meer geheugen ziet?

Alvast Bedankt!!

Ik denk het ook niet :
Waarom : omdat windows alleen een Fix daarvoor had gebracht en hebben ze niet en ze hebben niet niks voor niks windows ....... 64 Bits gemaakt !

het kan inderdaad niet omdat windows gwn om het maar zo te zeggen "gay" bezig is net als dat directx10 ge*** want op xp werkt het niet eens:S daarom ben ik nou ook geen voorstander meer van windows ik zet me games liever over naar opengl in linux;):D

Okay, Hardstikke bedankt, Tock wel kl*te hoor! maarja niks aan te doen:(

het kan inderdaad niet omdat windows gwn om het maar zo te zeggen "gay" bezig is net als dat directx10 ge*** want op xp werkt het niet eens:S daarom ben ik nou ook geen voorstander meer van windows ik zet me games liever over naar opengl in linux;):D

Ze hebben niet niks voor niks 64 bits gemaakt he !
envan dat Directx10 is ge*** moet je maar naar vista gaan , en meschien ben jij gay maar windows blijft de beste !
TS@ of je zult moeten over stappen naar 64Bits!

We houden het wel even netjes hoop ik?

Ach misschien bedoelt ie wel "vrolijk" of "zonder zorgen"

In contemporary usage, the adjective gay usually describes a person's sexual orientation, being the standard term for homosexual. In earlier usage, the word meant "carefree", "happy", or "bright and showy", though this usage is infrequent today.

:p:p:p

Het probleem ligt niet aan de bios, als ik test my hardware draai ziet i ook dat ik 4 gb geinstalleerd heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan