4 min. tussen beuroblad en icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob31

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
49
Hallo;

Ik heb sinds gisteren op mijn hulp backup pc het volgende probleem. als ik de pc aanzet heb ik na ongeveer 1min25sec mijn beureaublad. deze is echter geheel leeg(wel afbeelding, maar voor de rest niets) na 3min55sec krijg ik eindelijk mijn icoontjes en start de pc verder door (taakbalk enz.) Dit is vermoedelijk ontstaan nadat ik voor het afsluiten de dag daarvoor eusing free registry cleaner heb gedraait en daar misschien een sleutel heb weggegooid die niet weg mocht. alhoewel ik dit programma al jaren gebruik. gisteren echter voor het eerst een vinkje gezet bij highkeylocalmachine/curentusers/users. daar kwam best veel te voorschijn en heb alles weggegooit in de veronderstelling dat bij een eventueel probleem ik via repair weer de sleutels terug kon zetten. dit is ook wel zo echter het probleem is er nog steeds.hopelijk heeft iemand een idee, anders moet ik maar wennen aan ruim vijf min. wachten voordat ik wat kan doen.

gr. Rob:eek:
 
Je kan een systeemherstel punt gebruiken van voor dat je ook maar het programma erop hebt gezet.
 
Je kan een systeemherstel punt gebruiken van voor dat je ook maar het programma erop hebt gezet.

Zoals vermeld staat het progamma er al zoiets van 1,5 jaar op. met systeem herstel naar de vorige dag zelfs naar vorige week gaat het probleem niet weg. maar bedankt voor het meedenken

gr rob
 
eusing

Er zit toch ook de functie: register herstellen op?
Heb je dat geprobeerd?
 
Welk besturingssysteem heb je eigenlijk ? XP ?

Bij XP kun je 2 dingen doen:

Tijdens het opstarten op F8 drukken om in het opstartmenu te komen. Daar staat dan een optie tussen waabij je kunt kiezen voor de "laatste configuratie die juist werkte" of zoiers dergelijks

Of: start op met de XP cd en kies voor de optie repair. (Bestaande installatie herstellen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan