4 monitoren als 1 groot scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno2504

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Beste iedereen,

Ik heb een PC met daarin een moederbord (AsRock 4CoreDual-Sata 2), met daarop zowel een AGP als een PCI-e aansluiting. Op de cd met drivers staat ook een PDFje waarin staat dat je hier twee videokaarten op kan aansluiten, en op beide videokaarten twee monitoren. Zo kun je dus een computer bouwen met 4 monitoren. Maar volgens mij is het dan niet mogelijk om van deze schermen 1 superbreed scherm te maken. Dit is wel wat ik wil. En als het mogelijk is zelfs een superscherm van 2x2 schermen onder elkaar. Zijn er manieren of tooltjes om dit mogelijk te maken?

Je kan het met ultramon proberen, dan kan het wel naast elkaar maar boven elkaar weet ik niet zeker.

Ik had in een andere vraag al over ultramon gelezen, dit inmiddels gedownload.
Het werkt op zich wel, maar je moet dan op een aparte knop rechts bovenin klikken, dan wordt de desktop verspreid over beide monitoren (ik gebruik er nu twee, want ik heb er maar twee:)). Het venster is dan ook niet gemaximaliseerd, wanneer je dit doet, maximaliseert hij weer op alleen het primaire beeldscherm
Maar wat ik wil is eigenlijk dat windows mijn twee monitoren als het ware als 1 breed scherm ziet. Dus alles wat je opent moet gelijk worden gemaximaliseerd over de twee schermen.
Kan dit met ultramon? en zo ja, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan