4 normale boxen op 5.1 geluidskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacodemooij

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002

Ik hoorde laatst van iemand dat ik ook 4 gewone boxen (2x gewone standaard stereo boxjes) op mijn onboard geluidskaart aan kan sluiten (ASUS A7V8X). Dus gewoon op wat normaal mijn lijn uitgang of microfoon uitgang is extra boxen. Ik heb de instellingen ook al zo aangepast, maar helaas komt er geen geluid uit.

(Het gaat me trouwens erom dat ik meer geluid heb, niet of het surround is of niet.)

IEMAND enig idee?
:o :confused:

Gewoon ff naar elektra zaak gaan, en dan zon stekkertje kopen voor je geluidskaart, maar dan met twee inputs..... (had ik ook, je moet het zien als een soort stekkerblok;))

Oke, dat is inderdaad een goed idee. :thumb:

Maar het is dus niet mogelijk op de manier die ik voor ogen had? (lijn-ingang softwarematig omzetten als -> speaker uitgang):confused:

Voor 'gewone' boxen heb je wel een versterker nodig hoor, die kan je niet zo maar aan je geluidskaart hangen.

PC boxjes hebben bijna altijd een eigen versterker ingebouwd.

052750.jpg

Het verloop (2x) geeft je natuurlijk wel de mogelijkheid om 4 boxen aan te sluiten, maar Dolby Surround wordt het daarmee natuurlijk niet...

Laatst bewerkt:
Ja, sorry; ik bedoel PC-boxjes :o

Ziet er goed uit, ik zal morgen maar eens naar de winkel gaan. Want het gaat mij inderdaad erom dat ik dan gewoon op meer boxen het geluid heb

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan