4 speed Philps+RW brand op Pioneer DVR-106D maar op 2.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

drakie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
176
Hallo.

Ik heb in me PC een pioneer dvd-brander zitten
De DVR-106D
Hij werkt prima geen problemen mee en kan ook gewoon met recorables op 4 speed branden

Nu heb ik 4 speed Philips DVD+RW gekocht maar de brander en Nero willen deze maar op 2.4 speed branden
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen

Alvast bedankt
 
omdat bij dvd-branders een herkenningslijst is ingevoerd wat hij moet herkennen en met welke snelheid hij moet branden. Omdat de 4 speed niet in zijn Firmware voorkomt maar de 2.4 speed wel, dat hij het dus op die snelheid. totdat je een nieuwe firmware update kunt D/Len kun je alleen 2.4 gebruiken
 
heb zojuist geprobeert de firmware te updaten via de website van pioneer alleen dan geeft die aan dat hij het target (de writer) niet kan vinden

Als ik dan een andere programma download die hier informatie over geeft geeft die ook aan dat er geen DVD writer aanwezig is terwijl hij er toch echt in zit en gewoon werkt

Weet iemand hoe dit kan?
 
drakie, heb jij toevallig die pc van de Aldi gekocht een paar maanden geleden?
Ik nl. wel en daar zit ook dezelfde brander in en ook ik
kan die phillips dvd +Rw alleen op 2.4 speed branden.
Aks iemand dus een idee heeft hoe dit op te lossen dan hoor ik het graag

grt.

Martin
 
inderdaad ja
die heb ik
prima PC
prima brander
alleen wil die hem niet updaten
 
My 50 cents..

Is het niet zo dat als het ook een rewritable DVD+r is, dat hij dan niet op 4x, maar maar op 2,4x kan schrijven?? Vaak is rewriten een andere snelheid dan writen... Plus dat je 4x natuurlijk altijd alleen maar aan de buitenkant v/d DVD gehaald gaat worden.. (Ivm rotatie van vlammertje. :) )

Just a thought...


Groeten,
Dominique
 
Re: My 50 cents..

Geplaatst door Cipher
Vaak is rewriten een andere snelheid dan writen... Just a thought...


Groeten,
Dominique

Ik denk dat je daar een punt hebt. :D
Blijft natuurlijk wel de vraag waarom de firmeware niert geupdated kan worden.
Overigens moet je daar wel heeel erg voorzichtig mee zijn ander help je de brander om zeep.

grt.

Martin
 
volgens mij kan die RW wel op 4 speed branden
zal het eens opzoeken

maar hoe je fie firmware nou update?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan