4 van de 6 plug-ins werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,
ik heb laatst een headset met microfoon gekocht niet veel bijzonders maar als ik hem wil aansluiten moet ik mijn computer speakers er uit halen wand dat is de enige audio plug-in die werkt er zitten 6 aansluitingen 2 groenen 1 blauwen 1 zwarten en 1 rozen en alleen 1 groenen en de rozen werken wat ik graag wil is mijn headset + mic en mijn speakers te gelijkertijd aansluiten weet iemand hoe.
alvast bedankt

info:
Windows vista ge update naar Windows 7
6 audio plug-ins 2 groenen 1 blauwen 1 zwarten en 1 rozen
headset heeft 2 aansluitingen 1 groene voor audio en 1 roze voor de mic
speaker heeft alleen 1 groene aansluiting

Waarschijnlijk moet je even kijken naar de speaker configuratie, meestal is er 1 gele ipv een groene aansluiting.

Meestal hebben de kasten ook een aansluiting op de voorkant (eventueel achter een paneel)

Configuratiescherm -> geluiden, dan klik je op het goede apparaat (wellicht is dat al gemarkeerd als standaard) en dan kies je voor configureren)

Daar zou je kunnen kiezen uit Stereo, Quadrafonisch, 5.1 etc.

aan de voorkant zit niks en en het Configuratiescherm begrijp ik niet.
toen mijn computer nog een vista was had ik een paneel waarmee ik de audio aansluitingen een andere opdracht kon geven zodat ik mijn mic aansluiting bijvoorbeeld voor speakers kon gebruiken maar nu heb ik dat niet meer weet jij misschien waarmee ik het zelfde kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan