4 vraagjes : over mijn forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

lovemusic

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Vraag 1:
Hey allemaal,
Ik heb een messageboard, Omdat Proboards het niet meer doet omdat het niet 100 % Engels was.. :confused: Maarja , nu heb ik dus weer een nieuwe forum..
Alleen bij proboards kon je bovenaan een news vak krijgen en teksten en menus en zo
Maar weten jullie misschien hoe dat ook moet in messageboard?
want bij proboards had je headers en footers, om iets in te plaatsen bij de index, of boven of onder de gedeelte's van het forum.
Ook had ik een shoutbox.. Ik zou ze graag weer willen hebben om mijn forum..
Wie kan me vertellen hoe dat moet (bij messageboard.nl)

Vraag 2:
Hoe komt het dat messageboard niet bereikbaar is (al ongeveer 2 dagen?)
Check maar eens of die bij jou wel bereikbaar is

Vraag 3:
Kunnen mensen de IP adressen bekijken op mijn forum? want ik en een paar vrienden maken welles wat nep accounts om mensen aan te trekken, en zo krijgen we er meer bij :o

Vraag 4:
Als mensen bij mijn forum zich hebben aangemeld, vragen ze mij altijd waarom de vet gedrukte letters het niet doen ( codes zoals [ b ] en [ / b ]
En waarom de smilies het ook niet doen... En dan moet ik ze altijd uitleggen dat de codes als je in het begin je aanmeld nog niet aanstaan.. Want onder de velden staat : gebruik nooit smilies (aangevinkt) Bbc code uitgeschakelt (ook aangevinkt) hotmail uitgeschakeld (ook aangevinkt) Hoe kan ik ervoor zorgen dat het nu al aanstaat als ze zich aanmelden?

Vraag 5 : (sorry ik heb er nog een extra)
Je kunt inplaatsvan eigen avatars ook een selecteren van messageboard, kan ik die avatars ook
Instellen zodat het anderen zijn die ze kunnen uitzoeken in die lijst?
(dat is een lijst zodat ze geen link hoeven in te vullen maar gewoon een selecteren)

Alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Vraag 1:
Dan zul je zelf een pagina moet maken.
Eerst in html, dan hernoemen naar php
en de include van het board en nieuws invoegen.

Vraag 2:
is down

Vraag 3:
nee, tenzij je het hebt ingesteld

Vraag 4:
even kijken bij basisinstellingen
als je inlogd als admin om wijzigingen aan te brengen.

Vraag 5:
dan zul je in de php code moeten duiken om te kijken hoe dat werkt,
en dan op gelijke wijze toevoegen van nieuwe avatars.

Laatst bewerkt:
1.Ja ik ken die code's wel, maar kan ik ze dan ook bij administratiepaneel invoegen?
En is het wel mogelijk om een tekst bovenaan het forum te krijgen? (via administratiepaneel)
2.Oke , weet je wanneer hij het weer doet??
3.oke
4.Oke zal ik doen
5.Waar kan ik de php codes vinden?

(6: EXTRA: kan je ook styles bij messageboard veranderen? en downloaden en daar gebruiken?
Dankjewel trouwens :)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
1.Ja ik ken die code's wel, maar kan ik ze dan ook bij administratiepaneel invoegen?
En is het wel mogelijk om een tekst bovenaan het forum te krijgen? (via administratiepaneel)

Neen.
Ja
Neen.

Een tekst bovenaan kan, moet je gewoon kijken hoe je site nu is opgebouwd, en dan een tabel of div toevoegen.
Op je computer dus.
Dan de file uploaden.

Je moet dus eerst in de code duiken om te zien hoe het in elkaar steekt.
Dit ivm includes van diverse losse delen.

Maar......... ik denk niet dat dit in dit geval allemaal zal lukken, omdat je volgens mijn niet over de codes beschikt.
van hun site:
Hoe voeg ik mijn eigen logo toe of pas ik deze aan?
In het administratiepaneel kiest u de optie "Configuratie". Aan de rechterkant vind u de optie "Logo", controleer of u de correcte URL/link heeft ingevoerd.

Let ook op HOOFD,- en kleine letters. Verder staan sommige providers niet toe dat afbeeldingen op andere sites geplaatst worden)

2.Oke , weet je wanneer hij het weer doet??
Hij is er weer.
Vandaar ook de opmerkingen vam mij hierboven.
op hun site:
Welke code moet ik op mijn webpagina plaatsen?
Wij geven geen speciale code. U hoeft alleen maar een (hyper)link naar het forum te maken.

3.oke

4.Oke zal ik doen

5.Waar kan ik de php codes vinden?
http://www.messageboard.nl/index.php?page=content_cat&cat_id=2
en
http://www.messageboard.nl/index.php?page=content_cat&cat_id=1

Wij beheren uw forum, samen met de forums voor vele duizenden andere forum eigenaren. Het is uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om nieuwe templates toe te voegen. Wel kunt u de kleuren van bestaande templates aanpassen naar uw eigen wensen.

(6: EXTRA: kan je ook styles bij messageboard veranderen? en downloaden en daar gebruiken?
denk het niet
http://www.messageboard.nl/index.php?page=content_cat&cat_id=3

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

:cool:

Ja hier heb ik zeker wat aan Thanks :thumb:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan