403-fout bij google

Status
Niet open voor verdere reacties.

daadje

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Hallo,

Google geeft aan dat ik niet geindexeerd kan worden omdat ik een 403-fout op mijn website zou hebben staan. Weet iemand misschien hoe ik dat op kan lossen, zodat de google mijn site accepteerd...

Alvast bedankt...:thumb: daadje

Welke pagina geeft die fout?

Accepteert je server verbindingen van buitenaf? Kun je met een andere computer wel op de website komen?

403 betekend basically 'verboden toegang', wat je meestal krijgt als je website beschermt is met een httpauth wachtwoord (zo'n popup die om een naam en wachtwoord vraagt)

Ja dan heb je ergens de rechten verkeerd staan, kan je wel zelf op de website komen?
Misschien moet je even 'CHMOD bijv. naar 777.......

Joep

Volgens mij kan je met een andere computer wel op mijn website komen, maar zeker weten doe ik het niet, moet ik even uittesten. Andere zoekmachines hebben overigens wel mijn site geaccepteerd. Dus ik denk dat het dus wel mogelijk is op mijn website te komen. Dus waarschijnlijk ligt het aan de meta-tags die ik op mijn site heb staan. Moet ik dan even uitproberen. Zelf kan ik overigens wel op mijn website komen via, firefox en internet explorer.

Wat dit, CHMOD bijv. naar 777, betekent weet ik dus echt niet...?

bedankt...:thumb:

Rechtermuisknop op de map klikken, en dan bestandrechten, typ dan in 777 (in het ftp programma)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan