40GB Harde schif verliest 32,2GN na formatteren,

Status
Niet open voor verdere reacties.

joseb

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
40 GB Harde schif verliest 32,2 GB na formatteren,

Avond allemaal

Een vriend van me heeft zijn 40 GB harde schijf geformatteerd. Na te formateren de harde schijf toont een volumen van enkel 7.8 GB. ¿Hoe kunnen we de volledige volumen terug hebben? graag help.

( Besturing Systeem: Windows XP )

Laatst bewerkt:
kijk eens in schijfbeheer

>deze computer
>rechtermuisknop
>beheren
>Schijfbeheer
-Edit-

Als het goed is zitten er nog ruimtes daarmee kan je een nieuwe partitie maken

ps: of je het ook kan samenvoegen weet ik niet want windows xp op een 7.8gb partite lijkt mij niet handig

Laatst bewerkt:
WuFu,

We gaan dat uitproberen. Kom nog terug, bedankt,,,

WuFu, het probleem is opgelost. Via de schijfbeheer is hier de harde schijf geformatteerd en een Master Partitie voor Windows van 8 GB aangemaakt, bedankt,,

Groeten,,

als dat je antwoord op de vraag was zou dan onderin op vraag is opgelost willen klikken

als dat je antwoord op de vraag was zou dan onderin op vraag is opgelost willen klikken

Klopt, mijn fout in feit, was hier niet goed de optie beneden te hebben opgemerkt. Alles zins, een fijne antwoord, altijd welkom is. Bedankt voor de advis,,

Laatst bewerkt:
Klopt, mijn fout in feit, was hier niet goed de optie beneden te hebben opgemerkt. Alles zins, een fijne antwoord, altijd welkom is. Bedankt voor de advis,,
Nee niet jou fout. De persoon waar tegen het bedoelt was, heeft geen moderator functie. Het is dus niet nodig dit soort dingen te vermelden. Het is ook niet de eerste keer, dat dit tegen de persoon aangegeven is.

Crash, bedankt voor uw reactie en uitleg,,,

Groeten,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan