413 Request Entity Too Large

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikoo

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Goedendag,

Ik hoop dat ik hier juist ben.

Ik maakte gebruik van Google om van een bepaalde website wetenschappelijke artikelen te downloaden (via een vpn).
Na enige tijd kreeg ik de opmerking:
413 Request Entity Too Large
Vervolgens heb ik een andere browser gedownload (Firefox) en ik kon weer downloaden.
Echter na verloop van tijd kreeg ik weer exact dezelfde melding en kon ik firefox niet meer gebuiken.
Nu heb ik Opera en die werkt wel maar voor hoe lang?...
Weet iemand hoe dit kan en wat er aan te doen is?

Dank u
Erikoo

Ik zie die melding (in Google) vooral genoemd bij uploaden van bestanden via de webbrowser, niet bij het downloaden.
Je bedoelt echt downloaden?
Verder: Het probleem zou kunnen liggen in de webserver waarvandaan/waarnaartoe je download/upload. Als die webserver IIS draait, dan zou wellicht deze informatie wat kunnen helpen, maar bottom-line is dat het er naar uitziet dat de webserver-instellingen de reden zijn van je probleem.

Deze vraag is puur voor de beeldvorming van de lezers, ik heb (behalve bovengenoemde link) geen antwoord op je vraag (onafhankelijk of het nu over downloaden of over uploaden zou gaan).

Tijs.

Niet perse downloaden.
Het kan ook zijn dat ik de artikelen alleen wil lezen en dan weer uitlog..
Daarnaast heb ik de mogelijkheid om het op te slaan (op mijn comp dus downloaden) ofte printen.
Echter zover kom ik niet eens omdat ik, nadat ik de zoektitel voor het artikel heb ingegeven (ik kom dus wel op de website/portal) de 413 melding krijg.
Eric

Ik zou het voorleggen aan de website-beheerder (als het steeds op dezelfde website is).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan