4rus denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007

Bijlagen

• virus.JPG
    virus.JPG
    88,7 KB · Weergaven: 323
Laatst bewerkt:
Beste Jeffcoboy,

Ik heb een soortgelijk probleem gehad,
Ik heb het toen der tijd weg gekregen met Malwarebytes...
Ik kan je ook nog een .reg bestand doorsturen ( alleen voor xp, wat op plaatje ook lijkt )
Maar die moet je alleen gebruiken als je bureaublad tabje weg is in configuratiescherm > beeldscherm

Als je die nodig hebt, hoor ik het wel

Mvg

Marco

Ik heb je afbeeldings grote even aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina lay-out normaal.

Grappig die Avatar van je, gebruik ik elke dag in m'n handtekening op m'n werk.:p

Oh nee.

Ik heb mbam gedownload en geinstalleert en toen heb ik d epc laten doen en eenkele uren later 4 ofzo zag ik een bluescreen en toen het windows XP bootscreen en toen weer een bluescreen enzovoort. ik dnek dat het een 4rus is want het engels. Ik zal morgen een foto sturen.

Beste Jeffcoboy,

Ik heb een soortgelijk probleem gehad,
Ik heb het toen der tijd weg gekregen met Malwarebytes...
Ik kan je ook nog een .reg bestand doorsturen ( alleen voor xp, wat op plaatje ook lijkt )
Maar die moet je alleen gebruiken als je bureaublad tabje weg is in configuratiescherm > beeldscherm

Als je die nodig hebt, hoor ik het wel

Mvg

Marco

Hoi, Vandaag geraakte ik zonder problemen weer wel in Windows.
Het virus speelt precies een spelletje met mijn pc. Het virus is er nog steeds en ik denk dat ik jou .reg bestandje wel kan gebruiken.

attachment.php

Het tabje bureaublad is niet meer zichtbaar.

Help me!!

Bijlagen

• desktop.JPG
    desktop.JPG
    48,9 KB · Weergaven: 180
Laat MBAM nog een scan doen (was er ook wat gevonden de 1e keer?)

En daarna SuperAntiSpyware:

www.superantispyware.com

Ik weet niet dat mbam iets gevonden had want toen ik ging kijken was er dat zogenaamde bsod op men scherm. En nu ben ik in Windows SuperAntispyware aan het draaien. Straks zal ik mbam eens proberen.

Die BSOD komt met het leuke pakket mee. Is gewoon een screensaver.

Tenminste....als jij met je muis beweegt dat het BSOD weg is.

Kijk maar eens bij de eigenschappen van je screensaver instellingen.

Pfff. Helaas, SUPERAntispyware heeft wel wat gevonden maar na een reboot is er nog niets verandert en MBAM vind ook wat.. Maar toen MBAM aan het scannen was toen kreeg ik van Avaria AntiVir enkele meldingen dat er 4russen zijn gevonden. Ik klik telkens op delete maar ik denk dat ze niet verwijdert worden.
Ik ga zodadelijk eens rebooten en dan nog eens zien.

Laatst bewerkt:
Hier mag een slotje op. Na reboot is het probleem verdwenen en ik kan terug een achtergrand zetten :d.

MalWare Bytes heeft het probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan