4x DVD brander overkopen, hoeveel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Ik kan een DVD brander overkopen van een maat van me. Het is deze :)

Hoeveel kan hij er voor vragen en ik er voor geven? :D

Ben erg slecht in bedragen noemen..

Alvast bedankt !

Ik zou eerder gaan voor een 8x speed , heb zelf de NEC -2500 , doet het goed, die was 89 euro , maar is ook goedkoper te krijgen. En over die NEC 1300, zou ik van PC megastore een normale prijs vinden , dus 74 euro. Ik zelf zou het niet erg vinden om er iets méér voor te betalen voor een 8x speed.. :)

Hmmzz, even denken voor € 70 heb je een NEC 2500 (8×) verder neem ik aan dat de brander al goed gebruikt is (denk dus aan resterende levensduur)........ik denk dat € 25 een mooi bedrag is.

Geplaatst door maestro12
Hmmzz, even denken voor € 70 heb je een NEC 2500 (8×) verder neem ik aan dat de brander al goed gebruikt is (denk dus aan resterende levensduur)........ik denk dat € 25 een mooi bedrag is.

oja , is 2e hands :o
Maar volgens mij is 25 euro wel goedkoop hoor .. :p

Nou hij is nog heeel weinig gebruikt, 1x om pcies te zijn. Mijn pc is er een beetje te traag voor (800Mhz) en ik heb in m'n laptop een DVD-RW, ik moet nog ff kijke waar ik die voor niet al te veel geld omkan zetten in DVD±RW.
en de gewone cd's doe ik allemaal m'n m'n gewone brander of met m'n laptop.

We hebben 'm gisteravond geprobeerd, hij deed 20 minuten over 1 DVD op 2.4x dat viel me eigenlijk nog best mee, toch? ;)

Ok, ik ging er dus vanuit dat het een stevig gebruikte brander betrof. In dit specifieke geval zou het dus een hoger bedrag kunnen zijn :D Ik denk zelf toch niet aan meer dan € 50 , zeker omdat je dus voor weinig meer al een 8× brander kan kopen en het blijft natuurlijk wel een '2de hands' :p

Maar het is slechts een advies, ik wil geen burenruzie veroorzaken (jullie moeten wel buren zijn want in Stiens wonen niet meer mensen :p )

Geplaatst door maestro12
(jullie moeten wel buren zijn want in Stiens wonen niet meer mensen :p )

:mad: :p

Edit: oke het is geen stad maar er wonen toch 10000 wezens :p

Laatst bewerkt:
Ik woon er ook nog euh Arie.

Maarre, voor €82,50 heb je een 8x +- fikker (BTC) bij Norrod. Heb deze zelf ook en er mankeert werkelijk waar helemaal nix aan.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond

Maarre, voor €8,50 heb je een 8x +- fikker (BTC) bij Norrod.

Doe mij er voor die achtenhalve euro maar 10 dan ;)

@breezer

persoonlijk zou ik voor die brander niet meer dan een 30 euro geven.

ik vind dan 40 euro redelijk, er zit ook garantie en alles op voor vrijwel een jaar neem ik aan.

althans ik zou het er voor geven.

succes

Geplaatst door Muurhond
Ik woon er ook nog euh Arie.

Maarre, voor €82,50 heb je een 8x +- fikker (BTC) bij Norrod. Heb deze zelf ook en er mankeert werkelijk waar helemaal nix aan.

Da's best duur, voor € 70 heb je ook een NEC 2500 :p

Geplaatst door maestro12

Da's best duur, voor € 70 heb je ook een NEC 2500 :p

Dat is een tijdelijke aanbieding en ik neem aan dat er nog wat bezorgingskosten bij komen.

Tijdelijke aanbieding! Nu van €88,= voor slechts €70,=! Inclusief NERO 6 brandsoftware!

En voor de eerste 10 bestellers GRATIS Platinum DVD+R disk!
http://www.pcgarant.nl/nl/dept_223.html

Maar goed, ik ga er verder niet moeilijk over lopen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan