4x4teamdrechtsteden.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

soundguy

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
hallo mensen,

ik heb ee siteje gameekt voor een rallyyeam. en ik wil wel eens weten wat jullie ervan vinden,

zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om wel eerlijk te zijn?
elk argument kan ik gebruiken.

pas op server is wel langzaam!!

www.unizuki.nl/4x4teamdrechtsteden.nl

groeten soundguy

Opzet vind ik vrij aardig.
Let op met schrijf fouten, Bij bij De Auto, 'hiervoot', maar ik vermoed dat we op dit moment even meer naar de lay-out moeten kijken, of niet...
Je teksten staan in 'Uitvullen' dus met extra spaties om een vrij strakke linker en rechter kant lijn te houden, persoonlijk vind ik de ruimte tussen woorden daardoor vaak te groot worden en niet prittig lezen.
Bij de Home page krijg je daardoor ook direct Welkom links en op helemaal rechts.

De Dresden Breslau link brengt met op een site met een hele ander 'huisstijl'

Challanges lijkt niet helemaal zo te werken als ik denk dat je bedoeling is.
NK Challange button verspringd telkens van locatie en in is onder Challanges niet aan te klikken.

Laatst bewerkt:
Opzet vind ik vrij aardig.
Let op met schrijf fouten, Bij bij De Auto, 'hiervoot'
Je teksten staan in 'Uitvullen' dus met extra spaties om een vrij strakke linker en rechter kant lijn te houden, persoonlijk vind ik de ruimte tussen woorden daardoor vaak te groot worden en niet prittig lezen.
Bij de Home page krijg je daardoor ook direct Welkom links en op helemaal rechts.

dat 'uitvullen' dat is een optie in macromedia neem ik aan?

bedankt voor je reactie!

In vermoed van wel. In de meeste applicaties is het, het nu gele icoontje (voorbeeld uit Word).

uitlijnenwd1.jpg

Overige spreken voor zich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan