5.1 geluidsprobleem Mogelijk Vista Problemen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Hey,

Ik heb inmiddels m'n nieuwe pc een aantal weken maar ik begin me toch steeds meer en meer te ergeren aan mijn geluid.

Ik heb een onboard geluidskaart Moederbord is: Asus P5K.
De ingang van de subwoofer doet het gewoon niet, dus komt er nu zeer weinig bass uit m'n woofer. Hoe kan ik dit oplossen ?

Ik had geprobeerd van m'n oude pc een geluidskaart 5.1 in te steken maar nog steeds doet de woofer ingang het niet licht het niet messchien aan die *** Vista ?

heb je al in de instellingen van je geluidsdriver zelf gekeken?

jah ik heb de drivers geinstalleerd en het staat op 5.1 ingesteld maar nog steeds doet de woofer ingang het niet ?

Staat bij de Windows volume instellingen ook 5.1 ingesteld?

hey,

nee er staat ook dat alleen de voorzijde en de achterzijde speakers staan aangesloten ? hoe schakel ik die andere in ik heb al op 5.1 staan. Kijk maar naar de plaatje ik heb met pijltje aangegeven welke niet aanstaan die wel aan moeten staan ?

Naamloos.jpg

Kijk een in start > configuratiescherm > geluiden en multimedia.

hey,

Ik zie nergens geluiden en multimedia staan ?

Naamloos.jpg

en als ik op audio klik heb ik ook niet veel te kiezen ?

Naamloos.jpg

Weet echt niemand een manier om die 5.1 in te schakelen ik sta nu op het punt om heel deze kast door de ruit te gooien zoiets onzins heb ik nog nooit meegemaakt.

AUB wilt iemand me helpen om dit op te lossen

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in je laatste screenshot de luidsprekers selecteert, wordt de knop configureren beschikbaar.
attachment.php

attachment.php

Volg verder de schermen.

Bijlagen

• configureren.jpg
    configureren.jpg
    31,6 KB · Weergaven: 214
  • surround.jpg
    surround.jpg
    32,3 KB · Weergaven: 151
Laatst bewerkt:
hey,

Super bedankt voor je hulp ik heb alles gedaan zoals op dat plaatje op 5.1 ingesteld, maar de subwoofer ingang doet het gewoon echt niet ! Alle andere ingangen doen het nu wel alleen de subwoofer niet. Zou het kunnen dat de moederbord kapot is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan