5.1 luidsprekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoopy

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Hey

ik heb al enkele weken een 5.1 luidspreker systeem van Typhoon (gekocht in de lidl, redelijk goedkoop dus)

maar er is 1 uitgang die niet meer werkt, die van linksvoor, maar als ik de boxen in gewone Stereo functie zet (ik kan kiezen tussen dolby of stereo op mijn subwoofer) dan werkt het wel...

is dat nu ergens softwarematig? of kan ik de nest terug na de winkel doen?
heb al nieuwe drivers geinstalleerd, het ding opengedraaid om te kijken als er nix los zit ofzo... maar nix helpt

Bij mij doet vaak de middelste het niet maar dat ligt gewoon aan de keuze die je hebt gemaakt qua effecten.
Heb je links niet verwisseld met midden?

Klopt een speaker box doet het niet, deze doet het pas als de muziek of spel aan de DTS norm voldoet, dus hij moet het wel ondersteunen zoals aangegeven op de dvd. Dan krijg je pas het sund around effect.

aan de DTS norm
?? (digital sound) Je hoort pas bij elke box geluid als er ook daadwerkelijk 5.1 geluid wordt gestuurd door de pc. En volgens mij is dit zo met ong. alle nieuwe spellen. Mocht er geen 5.1 geluid worden gestuurd dan werkt meestal de midden spekaer niet. Als de links voor het niet doet, dan zou ik toch even goed alle instellingen nalopen en alle kabels nalopen

Heb je de speakers al eens van links naar rechts omgedraaid om te kunnen kijken of het aan de speaker of aan je uitgang ligt, ik neem aan dat je nog garantie hebt.

Ik heb het al verwisseld ja, ik dacht ook eerst dat het boxje kappot was, maar het is wel degelijk de uitgang
en het heeft allemaal gewerkt, maar merkte gisteren ineens dat linksvoor niet meer ging, kweet ook niet juist van wanneer

ben volop op zoek naar het kasticket voor garantie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan