5.1 set advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimjai

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
269
ik wil een 5.1 setje kopen voor mijn pc, en zit te twijfelen tussen de logitech X540 en de Creative T6100, dus wat is volgens jullie de beste keus?? en waarom??
ook vraag ik me af of je langere kabels aan de speakers kan maken?? aangezien de kabels die er al aan zitten me iets te kort lijken.
 
Pff heel lastig om zo snel een advies te geven... Wat mij betreft zijn beide merken best prima en krijg je waar voor je geld, je zou het gewoon zelf eens moeten gaan beluisteren... Wattages zeggen niet zoveel, maar de logitechs zijn iets duurder zie ik, wat 9/10 keer wel duidt op betere kwaliteit. (simpele economie he) Ik heb zelf creativejes staan die het prima doen.

wat betreft die kabels, dat zal vast op een of andere manier kunnen. Of je dat altijd moet willen is een tweede. lees wel op kieskeurig dat het bij de rechterspeaker moeilijk gaat omdat de controleunit daar ingebouwd zit.
 
Ik zou voor de Logitech gaan.
Nog nooit klachten gehad met dat merk!
 
ik heb intussen zelf al onderzoek gedaan, gezien er geen reacties kwamen, en heb de creative gekocht, kreeg hogere scores in reviews
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan