5.1 Speakers 2.1 Geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
hallo,
Heb vandaag een nieuw setje speakers aangeschaft, De logitech Z506
Alleen krijg ik mijn muziek maar 2.1 en zou dit graag 5.1 willen,
weet iemand een programma zodat mijn muziek ook 5.1 is.

grt maikel

Hoi...

Muziek is als bron zijnde stereo(2.0/2.1).
Om door al je boxen te kunnen horen zal je ergens(indien mogelijk) bij de instellingen van je audio een keuze moeten maken tot bijv speakers fill(of iets dergelijks)
Bij een realtek is dat bijv zoals onder op plaatje aangegeven waarbij je een vinkje kan zetten. Zoiets zal je even bij jou moeten opzoeken.
1324543075.jpeg

Zit er niet op bij mij zon functie, heeft u nog een goedkooe kaart met een realtek chip te koop of heeft creativr dat ook?

Creative heeft dat ook. Ik ben zelf altijd in bezit geweest van een creative Audigy 2 ZS die ik nu niet meer gebruik en voor verkoop heb liggen.
Perfecte kaart met veel software ondersteuning. Moet je nog wel XP hebben en een pci slot.

Bij creative calt dat binnen de eax console.
eax_01.jpg

Laatst bewerkt:
Gebruik windlws 7 maar zijn er geen windows 7 drivers voor te krijgen? Wat vraag je ervoor.

Kaart heeft hier ook gedraaid onder w7. Maar dan onder de driver van w7.
Ik heb nooit de software zelf onder compabilliteit xp gedraaid. Niet kort darna had ik een andere pc namelijk.
Kaart werkte zelf dus wel onder w7. Alle driver cd's zijn aanwezig dus zou je kunnen proberen.
15 euro excl verzenden.
Maar je mag gerust verder rond kijken.

Als ik er zeker van kan zijn dat ik mijn geluid over al mijn speakers heb doe ik het.

Is 15 euro de uiterste prijs?

Ik Gebruik nu een C-Media Pci audio kaart 6Channel met 3D Sound software maar weet niet of er ook andere software middelen voor zijn die compatibel zijn met mijn geluidskaart.

Laatst bewerkt:
Het lijkt me als er 3d software bij zit dat toch ergens mogelijk moet zijn om een virtual surround te kunnen instellen.

Ik zou het echt niet meer weten, Ik kan mijn speakers niet uitvullen zegmaar. als er iemand nog een leuk geluidskaartje heeft waarbij het wel zou ik dei graag willen kopen want vind het zonde van mijn speakers nu. @Frankwannet wat wil je eventueel voor het kaartje hebben? Ben pas 15 en vind het dus beetje allemaal duur!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan