5.1 sweex soundcard troubles

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeForce

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
heb laast virus in mijn computer gehad nu heb ik me computer op nieuwe geformateerd en nu heb ik het volgenden probleem "(klein stukje van wat ik in de fout kreeg)

"""""er is een probleem gevonden windows wordt afgesloten om schaden te vorkommen bla bla

multiple_irp_complete_ reqest

als dit de eerste keer is dat bla bla bla bla

(blouwscherm) """"""""
zo whats this and what do i do about it

me drivers werken niet heb al geprobeerd te dowloaden maar dankrijg ik het zelfden

IKKE RAAKT GEFRUSTREERT VAN DIT :evil:

pc info

amd 1200+ proc

win XP prof

512 mb geh

Geplaatst door GeForce

me drivers werken niet heb al geprobeerd te dowloaden maar dankrijg ik het zelfden
Leg eens uit waarom deze niet werken.
Daar ligt het probleem waarschijnlijk.
Er zit waarschijnlijk een driver tussen welke je hebt geïnstalleerd die de storing veroorzaakt.

ik instaleer gewoon de drivers die bij de soundcard (op cdtje) geinstaleerd thats it :confused:

Gaat het hier om de Sweex soundcard?
Veroorzaakt die de storing (zo ja, hoe ben je daar achter gekomen)?
Heb je al nieuwe drivers geprobeerd van de Sweex website?

ja het gaat om een sweex soundcard 5.1 6 channel pci

en ik heb de drivers van het net gehaaldt maar ook dit had geen suc6 kreeg weer het befamde blouwen scherm (na het gevraagden herstraten)

:evil: :evil: IKKE RAAKT STEEDS MEER GEFRUSTREERT :evil: :evil:

p.s na het formateeren van de pc en het opnieuwe instaleeren van de drivers werd ik gevraagd de pc opnieuwe optestarten dit heb ik overgens gedaan en toen kreeg ik het bekenden blouwen scherm ik heb vervolgens de drivers weer verwijdert en het nog eens geprobeertd met de drivers op de website vorvolgens handel ik het zelfden ( opni...........) en krijg ik weer de zelfden fout

Laatst bewerkt:
xp_pc die link daar heb ik niks aan helaas maar toch bedankt voor de hulp :tumb:

p.s er staat aleen maar info die ik al wist :thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
Zonder die Sweex driver functioneert de pc goed?
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit?
Zijn alle apparaten goed geïnstalleerd?

aleen bij miltimedia-audiocontroller staat een geele ! voor de rest werkt alles

ja zonder de drivers draait me pc normaal

P.s als ik de drivers geinstaleerd heb dan doen me 5.1 set het wel tot ik opnieuwe opstart terwijl toen ik dit set je + geluids kaart kocht en alles er inprikte en aansloot alles werkten tot de formatatie:mad:

Dat is wel een heel vreemd zaakje.
Wat je nog kunt proberen is de kaart in een ander pci slot steken.
Misschien dat de kaart nu met de nieuwe installatie een ander irq adres toegewezen gekregen heeft en dat hij conflicteert met andere kaarten.
Een andere oplossing zou ik niet meer weten.

de exper laat het af weeten ben er druk mee bezig overgens

info tot zo ver :

ik weet dat me onboard lan en me multimadia audiocontroller op de zelfden irq zitten dit geeft het probleem

geprobeert te verhelpen met :

1 , ) drivers ( orgineel op cd)
2 , ) drivers gedownload (werkte ook nie)
3 , ) irq kunnen binnen win xp niet verandert worden ( voor zo ver ik weet)
4 , ) plug and play opties in bios uit schakelen ( heeft met het irq systeem te maken)
5 , ) irq uit schakelen in windows zelf ( zodat je zelf de irq kan instellen) heeft tot niks geleid omdat ik het niet kan vinden

mocht iemand weete hoe je dit probleem oplost zonder andre hardware toe tevoegen plz reply on this topic

GrEeZz ikke aka GeForce

Laatst bewerkt:
JUST THAT SIMPLE TAHT I NEVER THOUGT ABOUT IT

antwoord is simpel verwijder allen drivers ( dus het aperaat waar de drivers voor zijn ) zo wel de nieuwe drivers ( voor de nieuwe hardware ) en de drivers waar het conflict op is B.V zo als bij mij me lan kaart en me geluids kaart verwijder bijden en instaleer alles 1 voor 1 opnieuwe en als het goed is lost dit je probleem op

man hoe kon ik nou zo dom zijn dat ik daar nooit aan gedacht heb

hoop dat iedreen er wat aan heeft

ik geroet de mensjes die mijn hebben probeere te helpen en geef mijn dank aan jullie

IKKE ZEGT DAG DAG en tot de volgenden keer :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :mad: :o :cool: olleyes:

ikke ben blij dat alles weer werkt dezen computer draait nu weer op 98% ( wat veroudert dus komt nooit meer aan de 100% ) :rolleyes: hehe maar goed ikke is niet meer gefrustreerd ciao ciao ikke out :D :cool: :thumb: :p :)

JUST THAT SIMPLE TAHT I NEVER THOUGT ABOUT IT

antwoord is simpel verwijder allen drivers ( dus het aperaat waar de drivers voor zijn ) zo wel de nieuwe drivers ( voor de nieuwe hardware ) en de drivers waar het conflict op is B.V zo als bij mij me lan kaart en me geluids kaart verwijder bijden en instaleer alles 1 voor 1 opnieuwe en als het goed is lost dit je probleem op

man hoe kon ik nou zo dom zijn dat ik daar nooit aan gedacht heb

hoop dat iedreen er wat aan heeft

ik geroet de mensjes die mijn hebben probeere te helpen en geef mijn dank aan jullie

IKKE ZEGT DAG DAG en tot de volgenden keer :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :mad: :o :cool: olleyes:

Ej, ik snap er niks van wat je nu bedoeld.
ik heb precies het zelfde probleem, heb hier bij z'n computerzaakje die geluidskaart gekocht, en kwam thuis kreeg ik fout dat het niet ondertekend enzz was, dus ik installeren moet ik me pc systeem herstel, nu na 4 dagen nog steeds geen geluid.
ben gamer dusjah need sound. IEMAND DIE ME KAN HELPE word hier knettergek van !:evil: :evil: :evil:

Hoi !

Da's m.i. je derde post over hetzelde onderwerp !

Lees de antwoorden eerst eens: goede drivers, ander PCI-slot etc,
.

Greetz,

Harry.

dat krijg ik als ik het wil installeren, nu heb ik me onboard geluidskaart uitgeschakeld, maar als hij zegt dat de drivers geinstalleerd zijn, werkt het nog niet.

Mvg Frank heijmen:evil:

Laatst bewerkt:
De post is van 2005 ik snap niet dat je hierin nog reageerd.:confused:

Topic is dus gesloten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan