5.1 via aux aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

taxidriverules

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
beste mensen

ik heb een 5.1 surround set van medion.
het probleem was dat ik voor ik hem begon aan te sluiten alle aansluitkabels kwijt geraakt ben.
ik heb toen een tulp-naar-mini jack kabeltje gekocht bij de expert.
ik heb hem nu daarmee aangesloten, maar nu doen alleen de voorste 2 speakers en de subwoofer het.
ik berijp dat het geluid niet meer surround kan worden omdat ik alleen een stereo kabeltje heb, maar is het wel mogelijk dat het geluid gewoon stereo door alle speakers komt? of moet ik dan nog 2 tulp-naar-mini jack kabeltjes kopen om hem via "5.1 ch aansluiting" aan te sluiten.
ik heb hem via configuratiescherm wel op 5.1 gezet.

alvast bedankt

groet taxidiverules

ik heb als bijlage een foto van de achterkant van de woofer gemaakt.
op de plek waar de luidsprekers aangesloten moeten worden heb ik op dit moment alleen speakers de werkende poorten aangesloten

Bijlagen

• DSC00157.JPG
    DSC00157.JPG
    57,2 KB · Weergaven: 208
Hoi,

Ik denk niet dat het gaat lukken wat jij wil,maar zit er op die home cinema geen mogelijkheid dat die over alle boxen geluid geeft.

Modag

ja die zit er wel op maar dat is die 5.1 ch aansluiting eronder.
ik denk dat ik dan straks even op de fiets naar de expert toe ga en nog 2 extra tulp-naar-mini jack kabels ga halen en hem dan via de 5.1 ch aansluiting ga aansluiten en dan alle kabels in mijn onboard geluidskaart plug.
weet iemand of dat mogelijk is met de geluidskaart die ik heb?
op de bijlage een foto van de poorten.
de blauwe is een soort microfoon te zien. niet zo duidelijk dus heb ik ff nagetekent op de foto ;)
groet taxidriverules

Bijlagen

• DSC00159cvcghdgh.JPG
    DSC00159cvcghdgh.JPG
    26,2 KB · Weergaven: 131
Laatst bewerkt:
ja die zit er wel op maar dat is die 5.1 ch aansluiting eronder.
ik denk dat ik dan straks even op de fiets naar de expert toe ga en nog 2 extra tulp-naar-mini jack kabels ga halen en hem dan via de 5.1 ch aansluiting ga aansluiten en dan alle kabels in mijn onboard geluidskaart plug.
weet iemand of dat mogelijk is met de geluidskaart die ik heb?
op de bijlage een foto van de poorten.
de blauwe is een soort microfoon te zien. niet zo duidelijk dus heb ik ff nagetekent op de foto ;)
groet taxidriverules

Ik heb zelf ook een 5.1 set van JVC maar bij mij geeft ie wel geluid via alles vijf speakers ookal geeft ie op de display van de Set van niet aan ik hbe da zao ingesteld maar weet zo 1,2,3 nie hoe je da me een medion set moet doen:P ik hem hem bij mijn Sounblaster 5.1Live! geluidskaart op de greoen aansluiting gezet weet zo nie hoe je het noemt en het werkt gewoon:P Groetjes Stephan

Ik heb zelf ook een 5.1 set van JVC maar bij mij geeft ie wel geluid via alles vijf speakers ookal geeft ie op de display van de Set van niet aan ik hbe da zao ingesteld maar weet zo 1,2,3 nie hoe je da me een medion set moet doen:P ik hem hem bij mijn Sounblaster 5.1Live! geluidskaart op de greoen aansluiting gezet weet zo nie hoe je het noemt en het werkt gewoon:P Groetjes Stephan
hartelijk dank processorjunkie
dat is dus eigenlijk wat ik wil, ik denk alleen dat het niet mogelijk is met een medion.
morgen koop ik dan nog wel 2 tulp-minijack gevalletjes en ga ik het gewoon proberen met het gewoon-in-geluidskaart-proppen-idee :D

groetjes bart

dat is dus eigenlijk wat ik wil, ik denk alleen dat het niet mogelijk is met een medion.
morgen koop ik dan nog wel 2 tulp-minijack gevalletjes en ga ik het gewoon proberen met het gewoon-in-geluidskaart-proppen-idee :D

groetjes bart

:P da kan goed werken probeer het maar is en dan hoor ik het wel, Groetjes Stephan

groetjes bart

srry voor de laatte reactie maar het is gelukt
bedankt iedereen die meegeholpen heeft,

groet bart

srry voor de laatte reactie maar het is gelukt
bedankt iedereen die meegeholpen heeft,

groet bart

oke dan klik dan wel even op vraag is opgelost voordat mensen reacties gaan zetten terwijl de vraag al is opgelost of heb je da al gedaan??:P Groetjes Stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan