5 dagen in een week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoofert

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Wie o wie kan mij helpen met het volgende probleem.

Ik heb deze vraag al eerder gepost en op afgehandeld gezet, maar ik kom er echt niet uit :confused:

Ik wil graag een overzicht van storingen in het systeem per dag apart invoeren. dat lukt.. maar nu wil ik in een ander formulier de storingen in een weekoverzicht per dag inzien.

Ik heb het hele bestand bijgevoegd en een voorbeeld formulier aangemaakt ( FRM_TESTVOORBEELD). Hierin heb ik even "getekend" hoe ik het zou willen hebben . ik ben al een week of 3 bezig en ik krijg het maar niet voor elkaar.

ik hoop dat er hier een slimmert is die me kan helpen ..

alvast 10000x bedankt.

ps: ik ben ook erg nieuw met access

Bijlagen

@Smoofert,

Het voorbeeld van Octafish in je afgesloten topic, is denk ik heel goed door jou te gebruiken. Als ik jou was zou ik daar verder op borduren. Mocht dat niet lukken, Meld dat dan even. Vertel wat je hebt geprobeerd en waarom het niet wil lukken.

Ook ik heb je vraag op het andere forum zien staan. Het is inderdaad beter, dat je even vermeld waar je je vraag nog meer gesteld hebt. Zo geef je de mensen die willen reageren de gelegenheid om je van advies te dienen, waarbij ze rekening kunnen houden met alle informatie die in beide topics voorhanden is. Dat is ook wat Harry en Fester bedoelen.

Laat even weten als je er niet uitkomt. ;)

Daar heb je gelijk in. Het is ook helemaal niet neerbuigend bedoeld naar Octafish want hij heeft me prima geholpen, maar ik dacht laat ik mijn vraag op meerdere forums plaatsen voor eventueel meerdere opties op mijn vraag. lijkt mij ook helemaal niet verkeerd.. toch..

maar ik heb mijn lesjes geleerd en het loont inderdaad ook niet om van meerdere walletjes te eten... dus blijf ik trouw aan mijn huidige bron van informatie :) ( hier dus)

Dus bij deze wederom mijn vraag.