5 MB minder schijfruimte per seconde op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiktuk

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hallo,

Op mijn PC heb ik 5 MB minder schijfruimte per seconde.
Ik zag eerst dat ik opeens 4KB had op mijn schijf, de volgende seconde was het 0
Toen opende ik CCleaner en maakte mijn cookies, geschiedenis enz schoon. Het gekke was,
er ging wel 11 GB Weer bij maar hij ging weer door met die 5 MB minder schijfruimte per seconde.

Willen jullie mij alstublieft helpen? Bij voorbaat dank, Tiktuk

Dankje voor de SUPERSNELLE reactie! Je bent HELEMAAL TOP!

EDIT: Er staat: Er is geen software gevonden die aan uw selectie voldoet.
Maak een nieuwe keuze. Hoe heet 't programma?

Laatst bewerkt:
bij CATEGORIE op onderhoud klikken en dan bij TYPE freeware. daar staat wel wat bij.

Laatst bewerkt:
Dankje, kan het ook met AVG?

Spijtig, al 1 bestand geinfecteerd, in 10 sec gevonden

Laatst bewerkt:
Ja naast de twee die ik aangaf. Alleen AVG is niet voldoende ben ik bang.

Ik ben bang dat ik steeds meer zin krijg om een maccie te kopen...

Topic schoon gemaakt, het mag duidelijk zijn dat op Helpmij.nl ook over de antwoorden nagedacht mag worden. Een vraagsteller moet wel op weg geholpen worden en niet "maar wat moet proberen".

Probeer Trojan Remover nadat je enkele keren je systeem compleet hebt gescand. Indien je TR hebt gedaan blijven doen tot er echt niets meer gevonden word. Tussen elke controle opnieuw opstarten. Ik hoop dat dit gaat werken laat het horen.

Er zijn verschillende virussen/trojans die dat kunnen. Heb je nu al met de genoemde programma's gescand?

Hiephiep hoera!

Bedankt Pesu
Bedankt Crash
Bedankt M18

Ik was te lui om te scannen.

Ik installeerde een programma "Volkomen perongeluk" en nu doet ie het weer normaal!

Gezien de hulp die geboden is door je door 2 "lege" links te geven zonder enige toevoeging alsmede de al verwijderde replays door de moderator zou ik uitmezelf geen "graag gedaan"zeggen.
De credits komen in dit geval geheel aan Crash toe...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan