5 tot 10 minuten wacht op een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Hi, Ik heb zins kort een nieuwe pc gekocht alles werkt eigenlijk goed,
behalve het internet het duurt namelijk 5 tot 10 minuten voordat ik een website op m'n scherm krijgt. Nu zul je vast zeggen, super trage internet verbinding echter ik kan downloaden met 300 kbps, de verbinding is dus duidelijk goed.
Ik heb dit probleem met alle webbrowsers (dus ook avant en firefox).
Als ik de pc in de veilige modus opstart krijg ik alle sites razent snel op m´n scherm, kennelijk zit er iets in een proggrama of zo dat het laden van websites belet.
Ligt het aan de beveiliging of op de achtergrond draaiende proggramas en welke?
Ik heb aan beveiliging: Windows Defender, AVG Antivirus 7.5 Proffesional, Mcafee Anti spyware, Mcafee Antispam een firewall zit ingebouwt in ons modem (Sweex), de windows firewall heb ik dan ook uitgeschakeld. Programas:Morpheus, Piolet , Ares , Download Accelerator Plus (DAP) , Bittorrent ,Deamon Tools en Windows Destop Search.
Volgens de virusscaner is ie virusvrij, ook spywarevrij tijdelijke internetbestranden verwijder ik regelmatig.
Bij m´n ouders op de pc, aangesloten op hetzelfde modem werkt het internet prima het ligt dus duidelijk niet aan de ingebouwde firewall.
Oplossingen, Sugesties graag melden op het forum. Voorbaat Dank
 
Kijk eens na bij de instellingen van je browsers of daar soms 'proxyserver gebruiken' soms staat aangevinkt.
 
Kun je uitlggen wat je onder Veilige modus verstaat? Want in die modus zijn de drivers en services voor je Netwerkverbindingen niet geladen. Je zou hoogstens kopieen uit de cache van je browser kunnen zien (Tijdelijke internetbestanden).
En heb je in Netwerkverbindingen al eens rechtsgeklikt met je muis op het icoon van je LAN-verbinding, dan Eigenschappen, tabblad Algemeen? Staat de juiste Ethernetkaart geselecteerd? Staat de Client voor Microsoft-netwerken en het TCP/IP-protocol aangevinkt en verder niets?
 
Laatst bewerkt:
/

ik kan dat van die proxyserver nergens vinden ik heb internet explorer 7
bovendie treed het probleem bij alle browsers op
met veilige modus bedoel ik veilige modes met netwerkmogelijkheden (via f8 bij opstarten van de pc)
alleen TCP/IP protoocol staat aangevinkt
 
Laatst bewerkt:
Ik laat de Eigenschappen van de LAN-verbinding zien. Staat bij jou ook de juiste Ethernetkaart geselecteerd, staat behalve TCP/IP ook de Client voor Microsoft-netwerken aangevinkt? Staat op de tab Verificatie "niets" geselecteerd?
 

Bijlagen

  • LANEigensch_B.jpg
    LANEigensch_B.jpg
    37,3 KB · Weergaven: 34
brobleem nog niet opgelost

ik heb wat met aan en uitvinken geprobeerd dit heeft geen effect
onze internet provider is HetNet ik zal je een paar plaatjes van mijn eigenschapen proberen te sturen per email ik kan hier geen plaatjes zetten namelijk
 
Je kan ook hier plaatjes neerzetten hoor, ze mogen alleen niet groter zijn dan 100 kb
 
ik kan hier geen plaatjes zetten namelijk
En als je echt geen plaatjes kunt maken die kleiner dan 100 Kb zijn, dan kun je nog MWSnap downloaden. Daarmee maak je screenshots die je vervolgens kunt uploaden naar Imageshack waarna je een aantal links krijgt om in je antwoord te zetten. Thumbnail-links voor in een forum of en rechtstreekse links om tussen IMG-tags te zetten.

Aan- en uitvinken: de twee die ik toonde moeten er staan, niets anders. En wat is er verneld in het tabblad Verificatie? Daar moet ook niets ingevuld staan voor de Internetverbinding.
 
plaatjes

ik krijg die plaatjes er niet op ik beb je gemail stuur een mail terrug dan zie ik je email addres en stuur ik je de plaatjes per email ook veel makkelijker dan hoeven ze niet kleiner dan 100 kb te zijn
 
Laatst bewerkt:
En als je echt geen plaatjes kunt maken die kleiner dan 100 Kb zijn, dan kun je nog MWSnap downloaden. Daarmee maak je screenshots die je vervolgens kunt uploaden naar Imageshack waarna je een aantal links krijgt om in je antwoord te zetten. Thumbnail-links voor in een forum of en rechtstreekse links om tussen IMG-tags te zetten.
Als antwoord op jouw email: lees wat ik hier had opgeschreven voor je. Zo zet ik ook afbeeldingen in het forum.
 
heel vreemd

na al die oplossingen van jullie heeft er geen geholpen echter draait het internet weer ineens op normale snelheid, ik zal kunnen vaststellen dat er een wonder is gekomen die hetprobleem zichzelf laat omkomen, wie moet ik nu bedanken de tuinkabouter mischien?:D
ik zou kunnen zeggen dat o.v.b. het probleem verlopig is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
/

al us het brobleem dan wel zo'n beetje opgelost toch nog een plaatje van m'n netwerkverbinding eigenschappen.
bu1zu2.jpg

en nog een:
bu2cw6.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan