5 tvs aansluiten op een aansluiting ziggo kabel{analoog}

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
117
hallo ik wil 5 tv's aansluiten vanuit mij kabelkastje, de verste tv zit +-17meter weg hoe kan ik dit het beste doen?.

alleen kabels zijn genoeg omdat ik volgend jaar ga verbouwen en dan kan ik alle kabels wegwerken en dozen plaatsen in alle kamers,dit is alleen om goed beeld te krijgen op alle tv's,o en ik heb internet van ziggo via de kabel.
 
ik denk dat je het best in plaats van een splitter een kabel signaal versterker kunt plaatsen en van daaruit door lussen naar andere locaties,

let op dat je de versterker niet aan het eind van de kabel hangt (waar het signaal al slechter is) want dan versterkt hij een 'slecht' signaal met als gevolg een nog slechter signaal :)

Succes,

Mvg,
 
ik denk dat je het best in plaats van een splitter een kabel signaal versterker kunt plaatsen en van daaruit door lussen naar andere locaties,

let op dat je de versterker niet aan het eind van de kabel hangt (waar het signaal al slechter is) want dan versterkt hij een 'slecht' signaal met als gevolg een nog slechter signaal :)

Succes,

Mvg,


ok dank je wel maar wat voor versterker zou ik moeten hebben en kan ik de 2 dichtbijzijnde tv's +-2 en 5mtr door middel van een splitter uit 1 uigang van de versterker laten komen want de versterkers die ik heb gezien hebben maar 4 uitgangen en hoe zit het met mij internet moet die ook via die versterker of moet ik die anders aansluiten dan hij nu is omdat mijn singaal van tv en internet door 1 gat komt zeg maar.

en wat is de beste kabel die ik kan gebruiken.

hoeveel db bedoel ik hirschmann schijnt heel goed te zijn.

m.v.g.:peter.d
en ps: ik weet niet waar die smiley vandaan komt ik heb gewoon de p ingedrukt lol
 
Laatst bewerkt:
Ik raad je kabel aan die zo dik mogenlijk is...
(kema-keur / kabel keur merk altijd goed!)

daarvoor kun je kiezen voor een echt super werkende versterker
(hier betaal je dan ook degelijk voor)
http://kabeltje.com/hirschmann-ghv20m-antenneversterker-p-993.html
(deze is dus van hirschmann )


ze zijn er uiteraard wel goedkoper..

Mvg,

ok maar zou deze versterker sterk genoeg zijn voor 5 tv' denkt uhttp://www.kabelsenmeer.nl/Productgroep/174/15/Antenne-splitter-versterkers.html
of moet ik een betere en/of een sterkere hebben ik wil best meer betalen voor een betere maar 5 televisies schijnt een probleem te zijn omdat de versterkers die ik heb gezien {en ik heb er al aardig wat gezien lol}maar 4 uitgangen hebben.

ik wil wel een goed beeld natuurlijk en dan lijkt die van 28 euro een beetje goedkoop.
 
@ Petjax:

Ik heb je alleen verteld dat topic te lezen.
Niet om aldaar in te breken.
Ik heb je post daar verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan